1-2 gondolat :))



Reggel sétáltam Amival (szokásos 1,5 óra...hideg volt, de nagyon jól esett)és elgondolkoztam pár dolgom, ha nem bánjátok leírom min:

Először is, hogy itt vagyok én. Nem voltam soha vékony.....még ha vannak is olyan képeim, de igazából a korosztályom felett jártam mindig 10 kg-val. Aztán mikor a versenyszerű sportot abbahagytam kezdődött el a baj.

Rájöttem hízásra hajlamos vagyok, bár nem csoda, hisz heti 5 edzés és egy verseny mellett ember megehet egy fél lovat, és akkor sem hízik...sport nélkül viszont!!!!

Ádus mellett rám szaladt 8-10 kg....aztán terhes lettem. Élveztem hogy ami jól esik megeszem:)) Aztán mikor már nem volt tejem és ráálltam a mérlegre....

Sok minden eszembe jutott mikor a fürdőben a padlón ültem bőgve:

1, Itt a 3 hónapos kislányom...hogy leszek így egészséges Anyukája? Hogy szaladok utána, hogy lesz rám büszke, és hogy legyek így a Példaképe?

2, Itt a Férjem, aki nem csak a feleséget és az anyát látja bennem, hanem a nőt is...ami elveszett valahol félúton.

3, 24 éves vagyok....30 kg felesleggel, nem akarok beteg lenni, nem akarok egy élten át szenvedni.

ÉS ITT A MAI BEJEGYZÉSEM LÉNYEGE!!

Egy életen át szenvedni!

Megéri fogyással szenvedni egy élten át???? Nem!

Csajok, 4 hónap alatt lement 21 kg. Mi kellett hozzá, semmi más csak a kitartás!

Mert ÉN nem fogok egy élten át fogyókúrázni azt tuti.

2 kg le, 3 fel....és mindig csak szenvedni, minden rohadt hétfőn azt mondani, na ma elkezdem, de kedden már pizzát eszek! Így nem fog menni! Anyám, hányszor csináltam ez...

Egyszer kell keményen oda tenni magad, és lefogyni...aztán jön a nehéz megint....megtartani!

Amire még rájöttem az életmód váltás nekem nem megy.

Bizony nem, miért nem? Kedvenc kajáim: Pacal, pizza, hamburger, krumpli, csoki, nokedli, pogácsa...stb.

Én úgy gondolom, nekem egy dologra kell oda figyelnem....miután lefogytam. A mértékre!

Igen pacalból 4 merőkanál helyett 2-vel és krumpliból 5 helyett 2vel szedni. Meg kell tanulnunk:

NEM AZÉRT ÉLÜNK HOGY EGYÜNK, HANEM AZÉRT ESZÜK, HOGY ÉLJÜNK!!

Mert lehet mindent, de módjával.:)

Tudjátok én csípem a RR-t. Lehet őt szidni és utálni, de azt amit Ő két gyerek után felmutatott na az a kemény munka és a kitartás!

Neked mi a vágyad, mi a célod??

Ezt kell eldöntened. Én nem akarok kocka hasat, mert nekem a hasam már soha nem lesz a "régi", a striák, a vágás...de elhiheted, nem is akarom már a régit. Mert a mostani pocim mutatja a kis Csodám érkezését. Hogy Neki az volt a kuckója 9 hónapig. És lesz is még egy Kiscsibének:)

Szóval nekem nem ez a vágyam. Én nem akarok bombanő lenni....ÉN CSINOS, EGÉSZSÉGES NŐ AKAROK LENNI!!!

Van akinek sok a 70 kg....én 70-80 között már jól érzem magam.

ÉN!!! DE MI A HELYZET VELED?

Kockás hasat szeretnél, kő kemény popsit....előveszed a régi képedet és szomorú vagy...vagy nincs is régi kép, mert mindig duci voltál, de utálod már?

Vágj ki egy képet az újságból, amilyen lenni akarsz és addig harcolj, ragaszd ki a hűtőre ha ez segít neked. Kit érdekel ki mit mondd?? Fontos....rohadtul nem. Nem hisz benned a családod, nem baj!

TE HISZEM MAGADBAN, HISZEL ABBAN HOGY KÉPES VAGY RÁ, KITARTÓ VAGY ÉS KÜZDESZ, KEMÉNYEN KÜZDESZ.

Tessék harcolni a céljaidért...a fogyás egy dolog, de ha ebben kitartasz hidd el megerősödsz és másban is erős leszel.

Megjön az önbizalmad, jól érzed magad, egyre többet fogsz nevetni, örülni. Boldog leszel. Boldog mert azt látod a tükörben akit látni szeretnél, és boldog mert megcsináltad. Te egyedül, azért mert erős vagy és kitartó!

Le akarsz fogyi? Akkor lefogsz. Tudom! De csak ha tényleg leakarsz.

Ne engedd, hogy emiatt egy percet is szomorkodj és emiatt kimaradjon akármi is az életedből. Ne engedd! Mert képes vagy rá én tudom...és a szíved mélyén te magad is tudod!!
Lejegyezve: 2009.10.18

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény