107. napom :)

Nos tegnap negyed 10 re jutottam el a tornáig...betettem BA..de egyszerűen kész...tudom sokan BA szeretik és RR nem...de én egyszerűen nem bírok BA val tornázni, nem bírom a stílusát..mint egy tanító néni aki ovisokkal tornázik...nem tudom...mindegy.

Bemelegítés után kivettem és betettem a RR...engem Ő nem idegesít.))) Csipem a csajt.)) Lenyomtam a combit és a hasi egy részét...

Apa tölti le nekem a Kick Box 1-et, a Kiképzést, Réka 2009-es 20 perceseit...Meg a BA nyerj idő és jön még lefelé:) Kivi leszek a BA tetszeni fog-e??

Na szval lesznek új tornáim...már jó lesz..:)

A mérleg ma 80-80,5 között mozog...a tegnapi kajci (Anyósomnál fini ebéd!)...nem baj, mától ezerrel előre....1200 fölé nem szeretnék menni a ch pedig 140-150....

MÉG 10 KG...NEM KEVÉS.....REMÉLEM KARÁCSONYIG MEGLESZ:)))))))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény