113 napon, kis visszaemlékezés!

Volt időm és visszaolvastam a saját naplómat. Sokan írták, h végig olvasták és hihetetlen a változás ami fejben is végbe ment bennem....az akarás, a kitartás...!

Elkezdtem olvasni....aztán pityeregni.

Akik olvassák az erőt látják..de én tudom mennyire menyire nehéz volt.

Ezt azért írom le, mert sokan írják nem fog menni nekik. De fog!!!! Nekem is ment. Akinek van egy kis kitartása, és fejben rendbe teszi a dolgokat, belenéz a tükörbe és azt mondja igen kövér vagyok, le kell fogynom. Fiatal vagyok, nem tehetem ezt a testemmel, az életemmel.

Nehéz...de nehezebb nap mint nap utálni tükörbe nézni, és újra és újra ugyan abba az egy naciba járni, mert az az egy van ami ránk jön.

Ma azon gondolkoztam az 5 farmerem közül melyiket vegyem fel 5!!!!!!!!!!!! szülés előtt nem volt jó rám csak 2!!! Aki egyszer elhízott már, tudja miről beszélek...

Muszáj, van egy pont ahol nincs mese és le kell fogyni. Olvasom magam. És érzem a sziíemben amit akkor. A fájdalmat, hogy miért nézek ki így.

Imádok enni, aki azt mondja nálam jobban szeret hazudik. De meg kell hozni egy döntést. És végig kell csinálni!

Rengeteg levelet kapok nap mint nap....nem ismerősöktől..ismeretlen emberek írnak....és erőt adnak...én pedig nekik.

Higgyétek el, tudom milyen nehéz elfogadni, tudom. De el kell, csak úgy megy.

Persze sok minden kell hozzá. Egy Férj, aki melletted áll és imád (kg-tól függetlenül....de támogat), egy csodás gyerek, akire ha ránézel, az jut eszedbe:
A Lányom mit lásson majd ha rám néz: egy kövér anyát, aki levegőt nem kap ha szalad a Kicsikéje utána, vagy egy csinos, fitt anyukát, aki nem csak anya hanem játszótárs is. Bírja az iramot, büszke lehet rá a Lánya:) Azt látja, hogy nem baj ha van rajtunk pár kg felesleg, de nem 30 kg.

Igenis és példaképe szeretnék lenni a Lányomnak. Szeretnék ha Ő is küzdene a céljaiért, harcolna az álmaiért, és nem adná fel soha de soha!!!!!!!!

Megjegyzések

  1. Kedves Nonó!
    Ez a bejegyzésed nagyon szívembe ütőt: A lányom mit lásson majd ha rám néz..... Nekem is van egy pici lányom akit imádok. Rajtam is rengeteg súlyfelesleg van! Tennem kell ellene!!! :-(
    Még most olvasom végig a naplód. Nagyon szuper hogy leírtad a fogyásod és ezt megosztottad az emberekkel! Én nem merném!!

    Szép Napot kívánok!
    Pataki Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény