118 napon....éljen!!!

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ 78 kg vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annyira nagyon boldog vagyok, h elmondani nem tudom:))))

A kezdeti 5-6 kg mínuszok után jöttek a havi 4 kg...és kevesebb m 4 hónap alatt lement 20 kg!!!!!!!

LÁTJÁTOK CSAJOK LEHETSÉGES...ÉN IS FÉLTEM HOGY NEM...DE LEHETSÉGES.....NEKTEK IS MENNI FOG, ÉS OLYAN NAGYON BOLDOGOK LESZTEK MINT ÉN MOST.:D

A legjobb fogyi a világon a kcal számlálás...higgyetek nekem. Én mára már eszek túró rudit, csokit, krumplit, akár rizst és édességet is (az elején ezeket nem ettem) de keveset most már igen, beleszámolom a kcal-ba és kész:)

A tegnap kcal kevés volt....1200 sztem mindenki tartsa...mert látjátok így is lemegy az a sok fránya kg, akkor meg minek éhezni????:)

KÖSZÖNÖM MINDENKINEK AKI MELLETTEM ÁLL:))

Még 8 kg....most már biztos vagyok benne karira 75 alatt leszek:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény