14. napom, első két héten vagyok túl!

Kő kemény napom volt....hosszú és sok:((( Vendégek, tánc bemutató, gyerek körüli dogok, sütöttem, főztem, rend rakás...szóval nagyon kész vagyok:(((

Büszke is lennék magamra de mégsem vagyok, mai kajám:

Ebédig leírtam, ebéd: húsileves (csak lé, kis répa) pipi mell húsi, tormával

Uzsi: mikor a vendégek itt voltak, volt pogi, sütöttem muffint, én sajtos tallért (N1) ropogtattam:)

Vacsi: fél adag gyros tál (húsi, tzatziki, hagyma, pari, ubi), utána joghurtos gyümi szelet (N1)

Aztán sajnos a tv előtt pár falat dinnye, és kb 4 pici keksz, bár az Norbi 1-es volt, nem hizlal.

Csak ugye egy nap 5 ször szoktam enni, direkt betartom, így nincs nasi, még Norbi 1-es sem....nem fogom semmire, de 1 év után újra megjött, azt hittem attól vagyok ennyire kóma....fáj minden porcikám és ugy érzem éhezek:((( Tipikus mensi első napja!!!!

De tartom magam, ha eszek (nasi) is csak N1-eseket, semmi egyebet:))) Más nem is kívánok, vagyis nem kívánok egy tábla Boci csokit, vagy fagyit....N1 teljesen megfelelő.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény