2 hónap munkája...:)

Bizony már két hónapja:)))))

És ma újra mértem, hogy lássam mennyi ment le pontosan a 2 hónap alatt és jelentem:

86 kg vagyok:))))))))))))))))))) ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Éljen.

Mikor kezdtem 98 kg voltam a célom mínusz 10 kg volt aug 23 a keresztelőig. Ez felül teljesítve :)))) ma 13.-a van és mínusz 12 kg:)))

A következő célom október 18, Anyósom 50 nagy szülinapi partyja: 76-78 kg elérése.

És az azt követő, Áduska 28 szülinapjára, vagyis november 18-ra 70-72 kg elérése.

Na de ha ezek nem lesznek meg sem baj...de karira remélem 70 leszek:)))))



/HALKAN JEGYZEM MEG, AZ ÖSSZES CÉL SIKERÜLT!!!:))/


Mindig fényképzed magad...nem kell szégyellni, jó lesz elővenni, és összehasonlítani!!

PURPLE WINTER FRAME
imikimi - sharing creativity

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény