46. napon, módszert váltottam!!

Tetszik van nem a tény....nem jó a fogyókúra amit csinálok. És nem azért mert nem fogyok, hanem mert ahhoz képest, hogy okosan akartam fogyni, azt hiszem már majdnem hogy nem ettem semmit.(((

Nem vagyunk egyformák, van akinek az is sok amit én eszek...de nekem nagyon kevés az energiája....nincs türelmem, se energiám, és nem akarok panaszkodni, azért megfogadtam egy tanácsot....számolok a kcal-t. Amíg a dokinő nem ír vissza, addig is napi 1000 kcal fogok megenni....és még ez is több m amennyit ettem, de táplálóbb is, és ennyi kell.

Sőt utána néztem olyan 1200-1300 lenne a normális, de én 1000 körül szeretnék maradni.

Mai próba nap....el is rontottam, mert a legtöbb kcal most este vittem be, de jól esett, végre jól érzem magam.

Nos:

R: tk zsemle, 8 dkg, 156 kcal
natur joghurt: 90 kcal

T: gyümi joghurt: 110 kcal
1 db jó reggelt keksz: 56 kcal

E: 2 tojásból rántotta (olaj nélkül): 132 kcal
hagyma: 39 kcal, paradicsom: 22 kcal

U: dinnye 60 dkg 180 kcal

V: felvágott, 3 dkg 70 kcal
sajt 2 dkg, 75 kcal
paradicsom: 10 dkg 22 kcal
tk zsemle: 6 dkg 156 kcal (ezt nem kellett volna, de jól esett:))

Összesen: 1100 kcal:))))

Azt hiszem ez már jó....este zsemle elhagyással, szuper leszek....lehet soknak tűnik amit eszek...de pl a vacsi is elfért a kis tányérom felén, és mégis kiadós volt:)

Megpróbálok és meglátjuk. talán így le is fogyok, és jobban is érzem majd magam:))

Képen Amici is drukkolok Anyának. Főleg miatta és Ádus miatt váltottam...mert hozzájuk türelmesnek kell lennem, csak kedvességet és teljes türelmet érdemelnek:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény