7. napom, vagyis a fogyim első hete!

Eddigi legnehezebb napom:((((( Nagyon éhes vagyok egész nap. Sztem lassan megjön (1 év után) mert olyan éhségem van, mint régen mensi előtt.

Kajcim:

reggeli: 2 szelet sajt

tízórai: joghurt

ebéd: kevéske lecsó, dinnye

uzsi: 1 szelet párizsi, 2 szelet sajt, ubi

Tudom mit rontottam el, a reggeli nem volt elég "kiadós". Mentünk Anyósomhoz és előtte nem ettem, ott meg irtó éhes voltam, de csak sajt volt, amit én is ehettem :((((

Délben már majd éhen haltam...és azóta is...most ettem meg az uzsit most jobb egy kicsit.

Vacsira 2 tojásból eszek rántottát, hagymával, paradicsommal. Nyamika!!!!

Ma Ádusnak mákos-gubát csináltam....majd meg haltam:((( IMÁDOM! De még az ujjamat sem nyaltam le, tudtam akkor vége, elvesztem a fejem. Büszke vagyok magamra...de kívánom a gubát...nem baj, ugy sem eszek, nem tehetem meg, mert le kell fogynom, megígértem magamnak!

Ja fogytam fél kg-t megint:))) eddig 2,5 kg minusz.....tom nem sok...még van 27,5 az álomsúlyig....nagyon sok:(((((((

De az lebeg a szemem előtt, hogy augusztus 23-ig, Keresztelőig, 10 kg-t ígértem magamnak, és ahhoz már csak 7,5 kg kell! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény