Boldogság a köbön....:)


Hát csajok....:)

Ma templomba mentünk Apósomért volt mise, mint minden éveben....ennek nem örülök persze! Sőt...(

D felmerült a kérdés: mibe menjek....aztán eszembe jutott már fogytam 18 kg-t elővettem az eljegyzéses kosztümöt....na tudni kell 75-76kg varrattam pattra jó volt.)) Aki régóta ismer abban voltunk ugye Ádussal egyformák...nyakkendő... mi egymás.

Na bevonultam a fürdőbe ajtó becsuk, persze jön Apa, miért zárkózok be soha nem szoktam...mondtam mekkora gáz ha térdemig jön fel....na vegyem csak fel...mert szerinte még nagy is.

ÉÉÉÉSSSSSSSSSSSSSS...bár nem nagy de jó:))))

Istenem majdnem bőgtem...elő a kiskabátot is...és még be is tudom gombolni..nem szorít karban ha behajlítom (aki volt duci tudja milyen az:(( és le tudtam ülni a gatyába, és nem szorította szép a szerveimet (na ezt is tudja aki nem vékony hogy milyen nagyon rossz ez). Én annyira boldog vagyok?)

Apa mondta (én vagyok fénykép buzi) lefotóz...mert nagyon büszke rám.

Hogy 80 kg hogy jó rám a 75 kg varratott kosztüm nem tom.....de nagyon nagyon boldog vagyok:))

Ezért ma este tornázok egyet...:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény