Mikor először megállt a súlyom...

Háááááááááát, mértem magam és 95 kg maradtam:(( Szomorú vagyok, bár mit vártam minden 4. napra fogyok majd 1-2 kg-t??? persze hogy nem, csak hát jó lenne.)))

Ma torna..muszáj, ígértem az volt magamnak, minden héten minimum 3 aerobic...ebből kettő volt meg. A nagy melegben nem könnyű rávennem magam, inkább séta, úszás....de kell az aerobic..muszáj, mert az égeti a zsírt....a séta max egészséges:)

Ma délután torna:)

Mai kajcim..lesz:

Reggeli: 1 tojásból, szeretnék sonkás tojás rántottát...most állok neki:)

Uzsi??? sztem joghurt lesz :)

Ebéd: Anyósnál: grill csirke, uborkás-káposzta saláta:)

Nos ennyike. DE!

Azt azért szóvá tenném, hogy az az 5 kg már nagyon sokat számít..mert nem fáj a térdem, kapok levegőt ha feljövök a lépcsőn, nem fájnak a lábaim, a talpam..szval olyan dolgok, amik mind mind a plusz kilók miatt volt, kezdenek elmúlni:) Már csak azért is megéri:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény