És tetszett a módszer...:)

AZZAL KEZDENÉM, HOGY KÖSZÖNÖM A RENGETEG LEVELET ÉS SEGÍTSÉGET!!!!!

Na hát leírhatatlan a változás.)))) halál nyugodt vagyok, és van energián.:))) nem mindegy:)))

és ami még fura, ma pl. tízóraira dinnyét, kimértem egy szeletet, és ugy ettem tányérból és negyed annyi dinnyével jól laktam, mintha magam elé vettem volna....

ezzel a képlettel (levélben kaptam, köszönöm:)) számoltam ki mennyi kcal van szükségem jelen esetben: a képlet: 655+ (9.6x testsúlykilogramm)+(1.8x magasság cmben)- (4.7x kor) = nekem: 1715 kcal...

Meglepődtem, de kedves barátnőm Dórival, azt "beszéltük" hogy 200-300 kcal kevesebbet eszek, akkor ott már biztos a fogyás...de ha tartom az 1000 akkor főleg. Másik kedves ismerős azt írta, kevés nagyon az 1000 a 90 kg-hoz, ne éheztessem ki magam, nehogy utána visszaugorjon a leadott kg....

Úgyhogy a döntésem az, hogy: 1300-1400 kcal megeszek egy nap...ahogy fogyok egyre kevesebb kcal fogok. Elvileg így is tuti a fogyás...és most már tényleg okosan akarom csinálni.

Olyan dolgokat fogok venni amin rajta van a kcal ugy lesz a legkönnyebb:))

Mai kajcim:

Felkelés: tejeskávé 2 dl tejjel= 116 kcal (9 ch)

R: tk. zsemle 7 dkg= 156 kcal (30,0 Ch)
2 dkg párizsi: 50 kcal (0,2 ch)
Össz: 206 kcal

T: dinnye 45 dkg 135 kcal (29,25 ch)

E: tök főzi lesz
na ezzel vagyok bajba...hogy számolom ezt ki....ici pici rántás, tejföl is van benne. sztem az ilyesmit 15-20 dkg fogok mindig enni belőle, és sztem 300 kcal nincs több benne.

Ebben kérlek segítsetek, hogy pl 15-20 dkg fözelék, hány kcal.....imádom a főzit, azt biztos fogok enni. KÖSZI!!!

Kaptam is segítséget..köszönöm:) szuper oldal: http://www.kcal.hu/kcal.php itt minden fent van. Tökfőzelékem: 1 adag: 267 kcal (28,6 ch), van benne tejföl: 300 kcal lehet számolni:)

És amin kész vagyok....10 dkg rozskenyér több kcal van mint egy sima kifliben vagy zsemlében....az ember mindig okosabb lesz:)) Tudom már dkg-ra...de akkor is...jó ez a számolgatás:)

Ja és egy nap max 150 g ch fogok megenni....maximum!!!

Tegnap este f9 elkezdtem tornázni, az esti tk zsemle miatt....jól esett-e??? Duci 4-et csináltam, és olyan fáradt voltam majd el aludtam..de lenyomtam:)))

Amit biztos továbbá, hogy riszt, krumplit, édességet, tésztát és pék cuccokat nem eszek, csak a tk kenyér.

NAGY IGAZSÁG: MINDENHOL MÁS ÉS MÁS EGY-EGY ÉTEL KCAL, ÍGY BECÉLZOM ASSZEM AZ 1200 KCAL...ÉS ÚGY FOGOK MEGENNI KB 1300-1400-ET, HA ELSZÁMOLOM IS JÓ LESZEK!!!!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény