Mikor végre jó rám egy régi farmerem...

Mai mérlegesés: 85 alatt van de még nem 84...ugye nekem nem digit mérlegem van így csak az egész kilókat látom....ugyhogy egyenlőre akkor 85 aztán majd ha 84 lesz örülök nagyon:))))

Már alig várom a 80-at....aztán majd persze a 75 öt....ugy döntöttem már a 75nél is olyan boldog lennék:)))

Képzeljétek tegnap a Campiba mentünk sétálni, gyrosozni...és elővettem egy farmerem ami 79 kg nagyon szorított...és most 85-el kényelmes....??? Nem tom hogy de szuper...kicsit átalakultam..de nem bánom:)

Torna téren nekem az RR nagyon kemény mozdulni nem tudok és azt hiszem még nem erősítésre van szükségem...de legalább érzem olyan izmaimat is amiről azt hittem már soha nem fogom. Most Béres A fogom kipróbálni a Vitalistás és a Lendületben...ugy olvastam azok a zsírégetők!

Ma 1300 kcal alatt szeretnék maradni:)

Szép napot mindenkinek. Ja ma még nem ettem 6 kor keltem...kávé volt.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény