Naplórészlet: Fájt de igaz volt...

Merthogy tegnap volt az első igazi diétás napom!!! Nagyon rosszul estek a levelek, amiben kritizáltak...de sajnos igazuk volt. Kövér vagyok, nincs mese!

Valaki azt írta, soha nem fogok lefogyi, ha állandóan áltatom magam..és ez így van, ugyhogy vége a mellébeszélésnek, most aztán elegem van magamból.
Tegnap sétáltam egy nagyot Amival és gondolkoztam. Hogy komoly, nem könnyű, de elérhető célokat tűzök ki magam elé...és ez meg is történt, ezek a következőek:

1, minimum 10 kg kell lefognom augusztus 23-ig, a Kislányom Keresztelőjére, ahol ha még nem is leszek "csinos" de haladni fogok a cél felé:)

2, karácsonyi a hátralévő 13 kg leadása. DE!!!!!

3, az elérni kívánt suly ugye 75 kg!!! Azonban amikor rámjött a kedvenc gatyám (talán még a szekrény mélyén van, mert kidobni nem volt szivem, ugy imádom, kg a fél combomra jó az egész gatya) szval akkor 68-70kg voltam. A Párom 72 kg ismert meg, akkor még szűken jó volt a gyatya.

4, Ha még bírom és megy és stb....már most van ujabb cél, vagyis ÁLOMSÚLY: 68 kg....vagyis a kezdésből az igencsak 30 kg!!!!!!!!! ÚRISTEN:((((( DE sikerülnie kell.

A Férjem imádta mindig hogy van rajtam felesleg, nem ugy én:( Azt kérte ne menjek 75 kg alá...de azt hiszem ezt most magamért csinalom, és ha megy, márpedig miért ne menne, akkor el fogom, el akarom érni! Ádus egyet kért, ésszel, mindig egyek, de csak amit szabad:)

És mit fogok enni, ez is megfogalmazodótt, vagyis, hogy mit nem:
NO TÉSZTA
NO RIZS
NO KRUMPLI
NO ÉDESSÉG
NO KENYÉR (MAX DÉLIG DE ABBÓL IS ROZS, VAGY BARNA ÉS KEVÉS)

Vagyis amit enni fogok: husok,halak, zöldségek, gyümik, joghurt, sajt, felvágottak, kefir, és a többi.

Tudom a gyümi még mindig hizlaló kategoria, de imádom, és az az én csokim, persze mértékkel:)

Tegnap menüm:

felkelés: tejeskávé, édesítővel (10 éve igy iszom:)

reggeli: péksüti (2 db) itt kaptam a maileket, és döntötem el, elegem van.

ebéd: husi (1 szelet), /csuszott volna a 2-3 is/ kovi ubival (2 db) a krumplit meghagytam a családnak:) Után 2 kis barack.

tízorai: sárgadinnye, joghurt (bevallom halál éhes voltam:(

vacsi: sült hekk, 3 kisebb kovi ubival, utána 2 barack.

Lehet valakinek ez még mindig sok....de ahhoz képest milyen adagokat ettem, alakul nem???:))) és ez már tényleg diétára hasonlít:))

A szokásos felülés mennyiség is megvolt, hozzá popsi torna is.

Most ezt tudtam, nyaralunk, lehetőségeket igy tudtam kihasználni:) de jövőhéttől torna otthon:))

Ja, most csinálja Apukám a reggelit, rántotta hagymával, szalonnával, hozzá friss kenyér. Igazi nyaralós reggeli.

Én adagom kisebb szelet, kis hagymával. Szalonna, kenyér messziről sem:))))))) sok paradicsom viszont jöhet:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény