Nem adtam fel....azért sem...

Ilyen leveleket kaptam, bántott, de nem hagytam abba, azért sem sírtam és mondtam h igazuk van, hanem azt mondtam nem érdekel, megcsinálom magamért!!!

Hali Nonó!

Az iwiw-ről felnézem a blogodra, iszonyatosan meghíztál! És hát az a fehér felsős kép! Te látod magadat????? Úgy feszül rajtad, hogy majd szét pattan. Hogy passzírozhattad bele magad? Szinte a nyakadról jön le a hasad, olyan hordós kövér vagy. Eleve, hogy meresz felvenni ilyen dagadtan fehéret, pláne feszülőset, és még ráadásul sokkolod is azzal az embereket, hogy kiteszed így magad a netre a látványoddal?!

Nem is értem a férjed meztelenül hogy kívánhat meg egy ilyen hústoronyt!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény