Edzés elmélet és miegymás...

Ma megint Gáspár Kata tartotta az előadást.:) Nem tudok betelni vele, nagyon kedvelem a humorát, a hozzáállását, mindent. Örülök, hogy tőle tanulhatok!!!:)

Ma rengeteget írtunk, de sokat beszélgettünk is. Mikor szóba került a táplálkozás elmondta, amit már azért nagyjából tudok, de megis sikerült kicsit nekem is helyre tennem pár dolgot a fejemben...

Mondta volt, van egy hölgy, aki hozzá jár edzeni. Csinos hölgy volt, pont annyi és pont ott volt rajta, ahol és amennyi kellett. Kitalálta fogyni szeretne. Így is lett, 54 kg lett, kockás has stb. De ő még mindig nem volt elégedett magával. Volt, hogy napi egy barackot evett csak meg. Férje sem tudott rá hatni. Kata leült vele és megkérdezte mi tetszik magadon? Sok mindent mondott ( vàll, has) de az arcát és mellét nem. Mondta neki a Kata 10-15 évvel idősebbnek nézel ki, semmi nőies nem maradt rajtad! Vége észhez tért a hölgy, viszont mivel rendesen enni kezdett, hízott azóta, de a koplalással elérte, hogy csúnya most a bőre, alig van izom rajta, mert át fordult és edzeni sem járt egy darabig. 

Sokunknak rossz az önképe...mintha elvàrná a társadalom vagy egyszerűen csak ezt látjuk a világban...tökéletesség, ami nincs! Egy testünk van, ésszel kell lennünk! 

Én is mérem magam naponta és néha rám jön a bolondóra... De nem szabad mindenkihez hasonlítanunk magunkat. Sem Rékák, sem Enikők nem vagyunk és ne is legyünk. Legyünk egészséges és csinos nők. Ne beteg, "lótúloldalára" áteső Tinik!

Én sokat tanultam ma...igenis szeretni fogom magam, örülni, hogy egészséges vagyok. Persze mozogni és odafigyelni fogok, de többet görcsölni nem. Mert nem szabad, nem kell, élni kell!

Tanulság, a kcal számolás bizony jó módszer, nem elvonva mindent magunktól, kínlódva, éhezve kell lefogyni! Ha pedig megvan a kívánt, ideális súly és az egy egészséges cél, nem kell meg öt új célt kitalálni és elérni. Én azt hiszem most már megértettem!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény