2015. szeptember 2., szerda

II. helyezett: NONCSI



"Igazából 2014 dec. végén kezdtem 92 kg-val.. Akkor mar nagyon utáltam magam, a 3,5 év alatt kihordott 3 gyerkőc átrendezte a testem. Főleg szoptatások alatt híztam (meg ha nem is volt sokáig tejem). Eleinte nagyon odafigyeltem mit eszek. A kenyeret 100%-ban elhagytam. A kaloriabazis.hu-n beírtam minden morzsát és napi 1200 kcal-nál nem vittem be többet (próbáltam). -15 kg után kicsit lazítottam. Már eszek mindent de csak du. 14:00-ig. Utána gyümi vagy zöldség. Este 6 után pedig szigorúan semmi. Nagyjából ennyi. Néha szobabiciklizem, de a 3 kicsi segít ugrálni bőven:) Köszönöm a lehetőséget!"

Szívből gratulálok Noncsi, a képek magukért beszélnek. Amit én hozzáfűznék az olvasóknak, hogy 1200 kcal elég kevés, érdemes magasabb kalóriamennyiséggel kezdeni és 1200 alá nem menni. A másik fontos, hogy alapvetően szükségünk van arra, hogy délután és este is megfelelő zsírt, fehérjét és szénhidrátot vigyünk be a szervezetünkbe. Noncsinak ez jött be, de nem vagyunk egyformák, mindenki olyan életmódot kövessen ami egészséges és neki megfelelő.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése