2013. június 29., szombat

Eszméletlen jól indult ma a napom...

Magamtól keltem f6-kor és 3/4 6 kor már melegítettem a futáshoz. Új útvonalon futottam ma összesen 5,4 km-t.:) Én úgy gondolom nem a mennyiség a lényeg, hanem a minőség. Nekem ez a 5-6 km reggeli futás, már lassan hiányzik, ha nincs meg heti 2-3 szor, de ha ennél többet futok, van, hogy kimerülök. De, ez a 5-6 km pont energiát és óriási boldogságot okoz. Feltöltődök utána és egész nap pörgök ezerrel.:))

Ma a 5,4 km után erősítettem egy nagyon jót, a helyszínről késztettem képet is, amit nem tudok feltenni, mert futás után kicsúszott a kezemből a mobilom és egy bögre tejbe esett a mosogatóba...az annyira nagyon szeretett Iphone-om.:(((( Szívem szakadt meg érte, olyan béna vagyok.:( Szóval, szuper képeket csináltam ma reggel, melyből egy maradt meg, amit reggel feltettem a Lányoknak a csoportba. 

Így nem tudom megmutatni milyen emelkedőn végeztem a gyakorlatokat, de egy sima bicikli és mozgássérült le/felhajtó, ami bármilyen lépcső mellett megtalálható.

Gyakorlatsor:
Kitörés előre váltott lábbal (12-vel értem fel) 4 kör
Kitörés előre három pici és lép (12-vel értem fel) 4 kör
3 pici guggolás és előre ugrás (15-el értem fel) 2 kör
Guggolás, tenyértámaszba előre mászás, páros lábbal beugrottam a két kezem közé, majd felugrás (8-al értem fel) 2 kör
Lefelé mindig magas sarokemeléssel vagy térdhúzással futottam le.

Fekvőtámasz (sima, nem női) 4X10

Bemelegítés és nyújtás is 5-5 perc volt...összesen 55 percet mozogtam.:)) Annyira szuper jóóó volt.

Holnap is megyek, intervall futást tervezek. Úgy szeretném, hogy a bemelegítés után kb. 3 km futás, majd 10 kör intervall: 30 mp futás, 60 mp gyorsgyaloglás. Összesen majd egy 45 perces, intenzív edzés várható, amivel megint kb. 5 km-t teszek majd meg!:)

Mozogjatok, mert mozogni jóóóóóóóóó!:D

Edzés végén:

2013. június 28., péntek

Margitszigeti Emlékfutás ma elmarad!!!

A MAI MARGITSZIGETI EMLÉKFUTÁS ELMARAD! 

Kérek mindenkit, hogy akinek csak tud szóljon.:( Sajnos szakad az eső országszerte.:( Ki kell ezt ma hagynunk. 

Lesz esőnap, még pontosan nem tudom mikor, de időben jelezni fogom!!!

Székesfehérvári Egészség és Sportnap július 12!

Óriási örömömre megkértek, hogy tartsak Életmód előadást és Aerobik órát, a Fehérvári Egészség és Sportnapon!:) 

Előadás: 18:30-19:00-ig
Szóba kerül a kalória/szénhidrát számolás, a rendszeres mozgás, a diéta megkezdése, nehézségei, a súly megtartása, összességében a testi és lelki változások. Mindez saját példámra, saját tapasztalataimra kivetítve.

Torna: 19:00-20:00-ig
Hatékony gyakorlatokkal az egészet testünket megdolgoztatjuk! Többet nem árulok el róla..de hidd el, érdemes lesz eljönnöd!

Mindenkit várunk sok szeretettel.:)

A helyszínen lesz lehetőséged átöltözni!

A rendezvény INGYENES!!! 

 Helyszín: 8000 Székesfehérvár, Rákóczi út 25., 
Fehérvári Civil központ


2013. június 27., csütörtök

Margitszigeti Emlékfutás...

Juditért futunk holnap a Margitszigeten...

Nagyon örülnék, ha minél többen lennék, tudom, hogy Juditnak is milyen sokat jelentene. Emlékezni fogunk egy csodálatos Anyára, Nőre, Feleségre, aki már nem lehet közöttünk. Aki imádott futni és sokunkkal meg is szerettette ezt a mozgásformát.

Holnap 19:00 órakor találkozunk a Nagyréten, szerintem megtaláljuk egymást, remélhetőleg tényleg effektív sokan leszünk.;)

Aki nem ismerte személyesen is jöjjön el. Sokan NonóÉletmód-osok nem ismerjük személyesen egymást, de a mindennapi kapcsolat folytán, mégis jobban ismerjük egymást, mint néha esetleg a saját szomszédainkat. 

Sokunkat nagyon megrendített Judit betegsége és elvesztése, holnap együtt, csak rá gondolunk és csak érte futunk!

"AMI VÁR REÁM, AZ A NYUGALOM.
S HA AZ ÉG BOLTJÁN EGY CSILLAG SEM RAGYOG

TUDNI FOGOD AKKOR IS, HOGY OTT VAGYOK.”


2013. június 23., vasárnap

Négy éve a mai napon...

...ezt írtam a naplómba...még mindig így gondolom...
mindenre képesek vagyunk!:D

"Most értünk haza és hulla vagyok, bejártuk Apával Pestet.:( Amici már alszik és asszem én is megyek. Nem baj, holnap a 40 perceset csinálom meg. Voltam ma sétálni, vittem Amit kenguruba, egy kedves barátnőm a fórumról azt mondta az is kész torna. :) Marha nehéz kenguruban egy 5 kg-s gyerek.

Kajcim ma: Reggel: tk kenyér 8 dkg, 2 szelet párizsi, 2 szelet füstölt sajt.   Tízórai: 1 málnás joghurt, 3 falat Norbi 1-es csiga (kakaós). Ebéd: borsos-mustáros karaj, hagymás raguval, zöldsalátával. Uzsi: pár falat dinnyére volt időm.   Vacsi: 3 szelet párizsi, 2 szelet sajt, 1 paradicsom és 1 Norbi 1-es kifli.

Nem nehéz a diéta...most vagyok a legjobb időszakban. Az eleje nehéz volt...most nem kívánok semmit, amit nem lehet. A vége lesz még kemény, de az még odébb van, hisz a végéig még van 26, 5 kg. :) Jajj, leírni is olyan sok....maradjunk az első célnál aug 23-ig van még 6, 5 kg. Addig 10 mínusz a cél, persze ha több csak jobb!:: Mennyire boldog lennék nyár végére 85-el!:) 

Na de, fel a fejjel, lesz ez még jobb is....ÉS! Milyen büszke leszek magamra és te is aki olvasol engem, és velem csinálod! Nők vagyunk, erősek és kitartóak. Jól tudjuk mindenért keményen meg kell harcolnunk. És képesek vagyunk olyan dolgokra, amikről korábban nem is hittük volna, hogy meg tudjuk csinálni, vagy el tudjuk érni!!! KÉPESEK VAGYUNK MINDENRE A CÉLUNKÉRT! PERSZE ÉSSZEL, OKOSAN, HOGY NE CSAK SZÉPEK DE EGÉSZSÉGESEK IS LEGYÜNK!"

Nagyon akartam, nagyon nagyon nagyon, mégis olyan elképzelhetetlennek tűnt....mégis sikerült. Mert csak az lebegett a szemem előtt, hogy sikerülnie kell.:D

Fontos, hogy egészségesen fogyjunk, együnk, de nem mindegy mit és mennyit, mozogjunk rendszeresen és tűzzünk ki kisebb célokat, mert akkor van sikerélményünk!:)) Fontos, hogy kis célok vezessenek a végső nagy álomhoz.