2014. február 22., szombat

Kellenek ilyen programok...

...mint a mai Fánk futás is. szuper kis csapat gyűlt össze, ráadásul nem is csak érdiek, hanem tárnokiak is.:) A Futónagykövetünk szuper, nagyon odafigyel mindenre és mindenkire, jó érzés ez!:D

Így ma én 6,5 km futottam és közben betoltam egy isteni fánkot is, 
dehát FÁNK futáson voltunk, ez a minimum.:))

Jaaaaaaa igen, TörpFUTÓilla voltam.:)))



2014. február 19., szerda

Így őrizd meg az alakodat Kismamaként...

Kilók miatt aggódó kismamák, titkos hamburgerek, szinte az utolsó hónapig tornázó várandósok. Nyilván nincs egy közös nagy megoldás arra, hogy terhesen hogyan maradj formában. Kismamák mesélik el, ők hogyan csinálják. 

 Amikor várandós leszel, már nem csak magadért felelsz. Nem ilyenkor kell csodamódszereket kipróbálni, engedni kell, hogy a természet végezze a dolgát, elfogadni, hogy megváltozik a tested, alakulsz kívül és belül is. Emiatt bántani magad (mint sajnos a legtöbb nő teszi) szerintem nem szabad. A testünk tudja, mi a dolga, sokszor az agyunk ront el mindent. Mert mindenáron soványnak kell lenni, mert minden kismama bombanő kell, hogy legyen. Nem kell, csak legyünk egészséges és fitt kismamák, együnk okosan, és mozogjunk, amennyi jól esik. Mindenki más, mindenkinek magának kell tudnia, hogy mi a legjobb neki és gyermekének. 

 Nem hiszek abban, hogy valamit is el kell hagynunk az étkezésünkből, sőt. Mindenre szükségünk van, de normális mennyiségekben. Amit a mai embernek meg kell tanulnia, az a mértékletesség, mert többnyire habzsolunk. A legtöbben tudják, hogy sok zöldségre és gyümölcsre van szükségünk, tudják, hogy a fehér lisztnek és a cukornak milyen hatásai vannak, tudják, hogy a tartósítószeres ételek rosszak, mégis úgy élik az életüket, hogy ezeket figyelmen kívül hagyják. És bizony nem arról van szó, hogy nem lehet a cukrászdában megenni terhesen vagy anélkül egy sütit vagy egy fagyit, vagy nem fér bele néha esténként egy kis popcorn a tévé előtt.


ITT tudod tovább olvasni! (katt.)

2014. február 18., kedd

Topfa Feingeback - német túrós sütemény

Túrós sütire vágytam uzsonnára...
így kerestem egy egyszerű receptet, amit természetesen Nonósítottam.:)


Hozzávalók: 
 25 dkg zsírszegény túró 
3 db tojás 
1 dl tejföl 
5 csapott evk. xilit 
4 evk. tönköly fehérliszt 
1/2 csomag sütőpor 
ízlés szerint vanília aroma 


 Elkészítés: A hozzávalókat géppel összekevertem. A masszához esetleg adhatsz hozzá mazsolát vagy bármilyen más aszalt gyümölcsöt is. Előmelegített sütőben 200 fokon 35 perc alatt készre sütöm. 

 Jó étvágyat kívánok!:D 

 Eredeti recept: ITT

Eltelt két hét a versenyből...



Bea összesítette az adatokat. A fenti linken megnézhetitek!

 206 indulóból 166-an írtak be adatot. 
Összesen két hét alatt: 222,7 kg fogytatok!!!
Nem rossz, de tessék mindig kitölteni. Fontos, neked is egy visszajelzés!!!

A legtöbbet fogyták (kg): 
1. Hablaty (-5.8kg), 
2. Bentley (-5.6kg), 
3. Era (-5kg). 

Százalékos változás: 
1. Era (-6.34%), 
2. Hablaty (-5.58%), 
3. Niki-G (-4.86%). 

Tiszta szívemből gratulálok mindenkinek.:)

Nézzétek meg légyszíves, hogy nincsenek-e elírások. 
Ha hibát vesztek észre, kérlek írjatok Beának!

Kitartás Lányok, túl vagytok a nehezén. Az első két hét után, most már menni fog minden szépen. Már nagyjából tudod mit és mennyit ehetsz. Fontos a mozgás, itt a szép idő, tessék bicajozni, gyalogolni, el lehet menni úszni vagy hétvégén kirándulni! Mozgásra igenis sok lehetőség van és nem feltétlenül pénz kérdése!!!:D

2014. február 16., vasárnap

Aktív hétvége...pont, ahogy én szeretem

Szuper kis hétvége áll mögöttem. Aktív volt és azt nagyon szeretem!:D

Szombaton Bikram jogán voltam...sokat hallottam már róla, főleg jókat, de volt olyan is, aki nehezen viselte. Aki nem ismerné, annak:
"A Bikram jóga 26 ászana (gyakorlat) egymásra épülő sorozata, amelyet 38-40°C-ra felfűtött teremben végzünk 90 percen keresztül. A gyakorlatokat Bikram Choudhury válogatta ki a hatha jóga ászanái közül és állította a megfelelő sorrendbe. Már több ezer éve ezeket az ászanákat gyakorolják. A gyakorlatok egymásra épülnek, mindig előkészítve a testet a következő ászana végrehajtására. Megdolgozzák a test minden egyes részét, friss, oxigéndús vérhez juttatják a belső szerveket, ezáltal helyreállítják egészséges működésüket."

Nos, én nem vagyok nagy jógás, igazából egyszer próbáltam még 18-20 évesen és annyira nem tetszett. De azóta azért eltelt pár év, mostanra jó pár mozgásformát kipróbáltam, teszteltem magamon és azt kell, hogy mondjam, ez a jóga valami zseniális. 


A budai központban voltam, ahol kedvesek és segítőkészek voltak velem. Óra előtt 10 perccel már bementem a terembe és igen az első gondolatom az volt: ez meleg lesz!:) 10 percig feküdtem a szőnyegemen és becsukott szemmel próbáltam mindent kizárni csak magam lenni. Jól sikerült, mikor bejött az oktató, alig tudtam felkelni.:)

Pontról pontra nem tudok beszámolni, mert tényleg átadtam magam, figyeltem magamra, koncentráltam, mindent amennyire tudtam és tőlem telt megpróbáltam megcsinálni. Különben a legnagyobb megdöbbenésemre sok olyan póz sikerült, amit soha nem hittem volna. Ez köszönhető gondolom a melegnek és az emiatt laza izmoknak. 

Voltak haladok, eszméletlen ügyesek voltak. Tudni kell, hogy az oktató nem csinálja velünk a gyakorlatokat, nem is tudná, mert folyamatosan beszél, mit, hogy, merre, mit érzel, mit nem, mit fogsz elérni ezzel a gyakorlattal...igazából 90 percig egy levegővel nyomta végig nekünk is a Lány!:)

Jogos kérdés tőled: Nem volt meleged?
Az óra előtti 10 perc kimondottan jól esett, az első 20 perc mint egy sima edzés, kezdesz izzadni....kb a 30. perctől lehetett egy 10-15 perc mikor kimondottan vacak érzés, de mondták, hogy nem szabad kijönni, max. szálljak ki a gyakorlatból, igyak, pihenjek. Erre nem került sor, de meleg volt és olyan fura érzés a mellkasomban...de nem tartott sokáig és megérte, mert utána viszont ömlött a víz rólam, de olyan szuper érzés futkosott a testemen, testemben.:)

Utána, mikor letusoltam...stb azt éreztem, hogy a bőröm lélegzik újra. Ritkán érzek ilyet, nagyon érdekes volt, mintha új bőrt kaptam volna, tudom bután hangzik, de tényleg. Felfrissültem...de nem úgy, mint egy jó zuhany után, annál sokkal jobban. 

Én szívből ajánlom mindenkinek, ha tehetem heti egyszer el fogom járni (szombatonként), sajnos nekem a heti 3-4 edzésem, futásom mellé több időm nem marad rá, de egy biztos: szükségem van rá és feltölt.:)

Ha nem szereted a jógát, akkor is ajánlom, mert ez teljesen más szerintem!

A hétvégén, a futás is kapott szerepet, méghozzá ma...7 km lett a vége, de csodálatos napsütésben...ettől is tele lettem energiával.:)


Így most 10000%-on vágok neki a hétnek és a holnapi Boksz és balance edzésnek!

Ma van az első adatmegadás! Ne feledd!!!