Bejegyzések

Hétfői étrendem….🥣

Kép
1. étkezés 8:00 30 g zabpehely, 1,5 dl növényi tejben (mandula-, rizs-, zabtej) főzve, picit eritrit és fahéj  Kcal:  153 Fehérje:  6 g Zsír:  4g Ch:  24g 2. étkezés 12:00 30 g basamati rizs, 150 g csirkemell, 150 g brokkoli Kcal:  323 Fehérje:  44g Zsír:  4g Ch:  27g 3. étkezés 15:00 Sportness fehérje szelet (málna) 40g (saját márkás termék, útközben szoktam ha éhes leszek) Kcal:  160 Fehérje:  12g Zsír:  6 g Ch:  17,6g 4. étkezés 17:15 150g csirkemell, 100g/brokkoli, 1 rips kenyér  Kcal:  240 Fehérje:  40g Zsír:  3 g Ch:  8g + edzés után fehérje szelet 60g (nem shake ittam hanem szinten Dm fehérje szeletet)   Kcal:  220 Fehérje:  30g Zsír:  6,5g Ch:  16g 5. étkezés 21:00 2 tojás főzve-uborka,jégsaláta, paradicsom Kcal:  171 Fehérje:  14g Zsír:  10g Ch:  5g 🔹 Összesen:  Kcal:  1290 kcal Fehérje:  149g Zsír:  36g Ch:  102g Ami nincs beleszámolva, az a 2 tejeskávé (1,5 dl növényi tejjel!)

7. hetünket kezdjük…👍🏻

Kép
Szalad az idő, igaz? Már a 7. hét. Nagyon örülök, hogy újra elkezdtem írni a blogot, nagy segítség nekem a diéta alatt és sokan írtok nekem, hogy nektek is!🧡 Ami nem sikerült egyedül hónapokig, az együtt sikerült…átugrani végre a 7-és számok országából a 6-osba. Lassan, de biztosan haladok és szerintem terv szerint sikerülni is fog november közepére elérnem a célomat.👍🏻 Na most akkor együnk egy kicsit…😆 Pár étel amit az elmúlt napokban ettem. Az egyik az én személyes nagy kedvencem, a töltött káposzta . Jázmin rizzsel, kenyér nélkül. Nyugodtan mehet rá tejföl is. A másik, amit nagyon szeretünk az Ádus féle ham&eggs . Mi sonkával készítjük, hozzá sok zöldséget ettem vacsira. De ez tökéletes reggeli is!👍🏻 A szombati fotózás szuper volt. Gyönyörű képeket készített rólunk Kovács Zsuzsi (#studioartfoto) többen lehet ismeritek anno fogyókúra versenyek alatt sokszor ajánlott fel fotó készítést a nyerteseknek/nyertesekről. Minket (családot) szerintem már 10 éve fotózza!❤️ Ahogy leszn

Haladunk a cél felé…👍🏻

Kép
Hétvégén születésnapra megyünk, ahol nem lesz sokféle sütemény, helyette lesz fánk…szuper, persze nem szeretem (dehogynem) de most megállom, hogy november közepére  legkésőbb elérjem a célomat és már ehessek bármit (módjával) amit megkívánok!👍🏻 Így karácsonykor is…☝🏻 Ma ebédre pesztós csirkemell készül, glutenmentes tésztával (max. 10dkg szárazanyag). Enni kell, csak tartsunk mértéket!😉 Ez a mennyiség most ebéd és “uzsonna”, edzés előtt! Egyik este nagyon kívántam a császárszalonnát, ettem is sok paradicsommal, hagymával és rips kenyérrel (1db). Nem kell megvonni mindig mindent, csak a ch fogjuk vissza. Nekem eddig lement 4kg…még hátravan 3kg.  Remélem te is jól haladsz…💙 Képzeljétek szombaton családi fotózásra megyünk…alig várom a szép kis karácsonyi képeket…természetesen teszek majd fel!🙏🏻 Szép hétvégét nektek!🧡

Kakaós csiga!😆

Kép
  Imádott receptünk…☝🏻 Próbáljátok ki, sokkal jobb, mint a bolti!💙 Hozzávalók : 25 dkg félzsírós túró 25 dkg tönkölyfehér liszt 50 ml 1,5%-os tej 5 evőkanál olívaolaj 10 dkg eritrit csipet só fél cs. sütőpor Töltelékhez : kb. 1 evk. olívaolaj a töltelék alá (tészta kenéséhez) 4 evk. eritrit, 2 csapott evk. Holland zsírszegény kakaópor Elkészítés :  Robotgéppel a túrót és az eritritet (vagy bármilyen édesítőszert) összekeverjük, fokozatosan adjuk hozzá a tejet, majd az olajat. Ezután már kézzel dolgozzuk bele a sütőporral elkevert lisztet. Lisztezett felületen, kinyújtjuk és olívaolajjal átkenjük. A kakaós eritrit keverékkel egyenletesen megszórjuk, majd feltekerjük, és kb. 2 cm-es csigákat vágunk belőle. Sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük Előmelegített sütőbe 170 fokon 20 perc alatt szép pirosra sütjük. Tálaláskor ízlés szerint, porcukorral hintjük. Összesen: 1923 kcal/195 cm Nekem 17 darab lett. Egy csiga: 113 kcal/11,4 ch 

Kicsit megállt a dolog…

Kép
Úgy éreztem napok óta nem mozdul semerre a súlyom. Mértem egyet és tényleg semmi. Vannak ilyen pontok is, ilyenkor át kell lendülni, kicsit át kell variálni a dolgokat. Mitől lehet ez? mit érdemes tenni… A szervezet hozzászokott a kevesebb kalóriához . Variáld át az étrendedet, változtass a bevitt mennyiségen; egyél egyik nap többet, míg a másik nap kevesebbet! (A heti átlagot ez nem módosítja, de a ciklikusság mindenképpen segít "kijátszani" a szervezet alkalmazkodását, s így ismét beindíthatod a fogyást!) A szervezet hozzászokott a mozgás intenzitásához . Figyelj arra, hogy időközönként variáld a mozgás intenzitását, időtartamát és/vagy gyakoriságát! És próbálj ki teljesen új mozgásfajtákat is. Esetleg  Túledzés ! Egy idő után a szervezet a túledzést úgy kompenzálja, hogy lecsökkenti a nap többi részében felhasznált energia mennyiségét. Vagyis, összességében - noha sokat edzettél - kevesebb kalóriát fogsz elégetni. Lazíts egy kicsit! Ha azt érzed, hogy túlerőltetted magad,

Stretching…💙

Kép
Azt tapasztalom míg régebben volt, hogy a Stretching teljesen hiányzott 1-1 edzés végéről, mára szerencsére már a legtöbb edző szépen levezet és megnyújtva a kellő izmokat, ízületet, és a fasciat!🙏🏻 Én már külön Stretching órákat is tartok, legtöbbször hengerrel. Nagyon fontosnak tartom. Ismeritek az SMR hengert? Szerintem biztosan, pár éve még újdonság volt ma már nagyon sokan ismerik és használják napi rendszerességgel.  Miért fontos a nyújtás… Nyújtás nélkül… - Az izmok megrövidülnek. - Feszes izmok az ízületi mozgást korlátozzák, csökken a mozgástartomány. - Csökken a teljesítmény. A nyújtás viszont… - Segít megőrizni a helyes testtartást. - Véd a húzódásoktól, szakadásoktól, sérülésektől. - Ellazítja és regenerálja a testet. - Az izmok, inak, kötőszövetek rugalmasak maradnak. - Fejlődik az izmok feletti kontroll. - A rugalmas izomzat jobban terhelhető, nagyobb erőkifejtésre képes. - Az izomcsoport gazdaságosabb működéséhez vezet, hiszen gyorsabban tud ellazulni, megnyúlni, kiseb

Nem könnyű hétvége…

Kép
Mikor jó elkezdeni egy diétát? Soha…☝🏻 Vagyis nincs rá alkalmas idő, mert mindig van valami családi esemény, vagy utazás vagy váratlan vacsora vagy akármi, nem igaz? Nálunk most októberben minden hétvégén lesz valami. Ami szuper alapvetően, de nagyon oda kell figyelnem. Tegnap Búcsúban voltunk, anyósom sütött és főzött. Alapvetően ügyes voltam, levest ettem zöldséggel, husit salátával kevés rizzsel és 1-2 falat süteményt. Inkább volt ez egy súlytartó vagy ahogy más hívja csaló nap. Mától újra vissza a “diéta kerékvágásba”. Súlyom nem sokat változott, csak 20dkg ment le. Ez is jobb mint a semmi. Jövőhéten születésnapra megyünk. Észnél kell lennem, mert még ezt a 3 kilót szeretném mindenképpen, legkésőbb november közepéig leadni.  Ma este egy Cardio Box edzést tartok illetve egy GerincTréninget soft-ballal. Majd teszek fel nektek edzős videókat! Holnap pedig írok nektek a Stretching fontosságáról!☝🏻