2016. február 2., kedd

NonóÉletmód verseny, tavasz-nyár 2016


 A verseny részletei: 

 1, Verseny időtartalma 
 Az időtartam: 4 hónap
február 1.-május 30.

2, Jelentkezés: 
 Jelentkezni a versenyre egy nap lehet, méghozzá február 1-én, HÉTFŐN 8:00-24:00 óráig!  Fontos, hogy az adatokat TE MAGAD RÖGZÍTED EGY TÁBLÁZATBA! A blogra, a táblázathoz tartozó link, vasárnap este kerül majd fel.

Aki lemaradt erről a dátumról, az se legyen szomorú, bármikor becsatlakozhat a verseny folyamán: Küldje el adatait (lentebb írom pontosan miket) Beának (bvoros01@gmail.com) és Ő felrögzíti azokat! De a legjobb, leggyorsabb és legpontosabb az lenne, ha mindenki maga rögzíti.

Kelleni fognak a szokásos adatok: becenév, kor, magasság (m), induló súly (kg), álomsúly. Kezdeti körfogatok(cm): mell (2), derék (4), csípő (5), comb (8), vádli (6), kar (kb. a 2-es jelzés mellvonalában). Így mérjétek:


Fontos, hogy Bea, folyamatosa figyelni fogja és menti le a táblázatot. Végleges kezdő tábla  kedd-szerdán fent lesz a blogon! 

Amire figyeljetek:
Mindenki írjon értelemszerűen egy becenevet és a kért adatokat a belinkelt táblázatba következő üres sorba. A végleges táblázat publikálása után, ha bárkinek problémája van, írjon: bvoros01@gmail.com.

 Kérünk még képet is, amit szokás szerint nekem küldjetek: nonoeletmod@gmail.com
 A képeket nekem ugyanezzel a becenévvel küldd kérlek. Segíted a munkámat, ha a becenevedet a tárgyba írod és a képet csak beilleszted. Ha kérdésed van, azt kérlek külön levélbe tedd fel. A fényképes e-mail csak fotót tartalmazzon.
Összesen két képet kérek, egy teljes alakosat a fogyókúra kezdetén és egyet (ha lehetséges ugyan abban a ruhában) a diéta végén. A versenyre jelentkezés feltétele a kép küldés, anélkül nem érvényes a jelentkezés!!!

3, Adatküldés, mérlegelő
Súly és centi adatok beírásra is egy nap lesz lehetőséged!

Minden HÉTFŐN kérem majd a súlyadatok beírását.

 Súly és CENTI adatokat is kérek: 03.07, 04.04, 05.02 VÉGSŐ: 05.30!

 Aki teheti, ezt írja fel a naptárjába, így biztosan mindig időben és pontosan azt küldi, amit kell!!! Eredményhirdetés: június első hetében!
A friss tábla kedden, legkésőbb szerdán fent lesz mindig a blogon.

 4, Százalékos arány
 Nem a leadott kilók száma lesz mérvadó, mindig %-os arányt fogunk nézni, mert úgy korrekt azt gondolom mindenkivel szemben! Különböző kategóriák sem lesznek! 

 5, Korhatár 
 A versenyre 17 év feletti személyek jelentkezhetnek. Mivel nincsenek kötött szabályok, így felelősséget senkiért nem tudok, tudunk vállalni! 

 6, Verseny célja 
 Szeretném, hogy elhiggyétek, képesek vagytok elérni az álmotokat! Le lehet fogyni egészségesen, meglehet szeretni a mozgást. Itt vagyunk és segítünk neked, ha kell erőt adunk, ha kell biztatunk, meghallgatunk!

7, NonóÉletmód- a változás bennünk van FB csoport 
 Csatlakozz hozzánk és nap mint nap támogatunk, lelkesítünk, segítünk. Nálunk választ kapsz a kérdéseidre, megtanulsz küzdeni. Nálunk meglátod, hogy egy összetartó csoporttal milyen hihetetlen sikereket és eredményeket lehet elérni! A csoport zárt, csak a tagok látják a bejegyzéseket! Csatlakozz hozzánk! 

 8, A módszer
 Szabadon választott! Nincs megkötés!

 9, Későbbi becsatlakozás 
 Be lehet csatlakozni bárkinek, a 3 hónap alatt, de az új tagnak vállalnia kell, hogy a többiekkel szemben hátrányból indul. De a lehetőség adott. Bármikor elküldheted a verseny folyamán az adataidat Beának (bvoros01@gmail.com) és Ő felrögzíti azokat! A képet kérlek nekem küldd: (nonoeletmod@gmail.com).

 10, Nyeremények 
Várom kedves eddigi és leendő Szponzoraink kedves felajánlásait. Aminek nagyon örülnék, ha esetleg többségében lenne a tárgyi ajándék, felajánlás, mert azt, a messzebb vagy külföldön élő versenyben résztvevőknek is el tudnánk küldeni és fel tudnák használni.

11, Kérésem 
 Egyet kérek csak tőletek…ha eldöntöttétek, hogy belevágtok, akkor csináljátok végig, saját magatok miatt! Ne kelljen minden hétfőt úgy kezdeni, hogy diéta, ne kelljen egy életen át különféle buta diétákat, tablettákat kipróbálni és szenvedni. Hidd el, ha egyszer igazán összeszorítod a fogaidat, sikerülni fog. Én tudom…én is ugyan olyan ember vagyok, mint te, ugyan úgy, ahogy nekem sikerült, neked is fog. Csak akard, higgy magadban és TEGYÉL ÉRTE! Én hiszek benned és már most büszke vagyok rád! 

 12, Szólj másoknak is 
 Sokaknak szükségük van a támogatásra! Szólj a Barátnődnek, Családtagjaidnak, Szomszédodnak, hátha Ő is szívesen részt venne a versenyben és szabadulna meg együtt, jókedvűen, egymást segítve a felesleges kilóitól! 

13, Fiúk a versenyben
Csak lányok jelentkezését várom!

 Köszönet 
 Ezúton is köszönöm Vörös Beának a segítséget, aki a táblázatot kezeli, rendszerezi és frissíti!:)) Köszönöm, köszönjük szépen mindannyian!

TÁBLÁZAT!

2016. január 2., szombat

Újév, fogadalmak, miegymás...

Sziasztok.:) Ezer éve nem írtam.:( Nagyon sajnálom, mert szerettem blogot írni, de nem marad rá időm. Nem is részletezem miért, aki anyuka, feleség, pontosan tudja mennyi dolog van. Szinte alig vagyok gép előtt, max. a telefont használom a csoport megtekintéséhez. 

Hiányzik az írás, szerettem, szeretek írni.:) Így, bár fogadalmat tenni nem szeretek, hisz nem ígérgetni szeretek, hanem megvalósítani dolgokat, megpróbálok gyakrabban írni a blogra.

Most Karácsonykor volt 6 éve, hogy lefogytam.:) Eszméletlen, hogy már 6 éve...nem sok, rengeteg dolog történt azóta, mégis mintha tegnap lett volna. Pontosan emlékszem az akkori önmagamra, az érzésekre, mind a jókra, mind a rosszakra, amiket kaptam. Mind által erősebb lettem és vagyok most az, aki. És ez így van jól. Mindemellett hiszem, hogy az embert a változásra szép szóval is rá lehet vezetni, nem kell hozzá a durvaság vagy a megaláztatás.

Sajnos többen a másikat külső alapján ítélik meg, fogalmuk nincs mi lehet egy elhízás, egy betegség mögött. Azt hiszik értik és átérzik, mögé látnak és értenek hozzá. Pedig nem. Én nem tartom magam szakértőnek, soha senkire nem is akartam ráerőltetni a véleményemet vagy azt ami nekem jó. Mert ami nekem jó, nem biztos, hogy másnak is (természetesen ez fordítva is igaz). Én abban hiszek, amit megéltem, átéltem, megtapasztaltam és folyamatosan fejlesztve a tudásomat (rengeteget tanulni, tanulni, tanulni...) és így segíteni.:) Mert amit megtapasztaltál az valódi, és amit megtanultál azt senki nem veszi el tőled.

El kell indulni valahonnan és eljutni valahova. Én mindig is lassú duhaj voltam. Lépésről lépésre, ahogy a Vendégeimet is vezetem. Nem kell egyből heti 5-ször edzeni, ahogy mindenről lemondani az étkezés tekintetében sem. Hamar megunod, a tested, a lelked...mi történik? Hosszú távon semmi. Fel kell építeni és végig kell menni azon a nehéz, de annál érdekesebb úton. Magadnak kell megtapasztalnod és elérned. 

Elindulni valahonnan...



 És az úton néha visszatekinteni...mindig van min dolgozni, de mindig álljunk meg egy pillanatra és örüljünk annak amit eddig elértünk. 


Tudod mi a jelszavam:
Harcolj keményen,
küzd az álmaidért,
és ne add fel soha!

2015. október 12., hétfő

11. NonóÉletmód verseny, 2015 ősz-tél



 Ha még nem érted el az ideális vagy álomsúlyodat, akkor most vágj bele! Én mindent megteszek (Fb. csoportban étkezési tanácsok, mozgás, lelki megerősítés), hogy támogassalak végig a 2 hónap folyamán, a többi rajtad áll. De én tudom, hogy képes vagy rá, csak bíznod kell önmagadban és tenned érte! 

 A verseny részletei: 

 1, Verseny időtartalma 
 Az időtartam: 2 hónap
október 19-december 19.

2, Jelentkezés: 
 Jelentkezni a versenyre egy nap lehet, méghozzá október 19-én, HÉTFŐN 8:00-24:00 óráig!  Fontos, hogy az adatokat TE MAGAD RÖGZÍTED EGY TÁBLÁZATBA! A blogra, a táblázathoz tartozó link, vasárnap este kerül majd fel.

Aki lemaradt erről a dátumról, az se legyen szomorú, bármikor becsatlakozhat a verseny folyamán: Küldje el adatait (lentebb írom pontosan miket) Beának (bvoros01@gmail.com) és Ő felrögzíti azokat! De a legjobb, leggyorsabb és legpontosabb az lenne, ha mindenki maga rögzíti.

Kelleni fognak a szokásos adatok: becenév, kor, magasság (m), induló súly (kg), álomsúly. Kezdeti körfogatok(cm): mell (2), derék (4), csípő (5), comb (8), vádli (6), kar (kb. a 2-es jelzés mellvonalában). Így mérjétek:


Fontos, hogy Bea, folyamatosa figyelni fogja és menti le a táblázatot. Végleges kezdő tábla  kedd-szerdán fent lesz a blogon! 

Amire figyeljetek:
Mindenki írjon értelemszerűen egy becenevet és a kért adatokat a belinkelt táblázatba következő üres sorba. A végleges táblázat publikálása után, ha bárkinek problémája van, írjon: bvoros01@gmail.com.

 Kérünk még képet is, amit szokás szerint nekem küldjetek: nonoeletmod@gmail.com
 A képeket nekem ugyanezzel a becenévvel küldd kérlek. Segíted a munkámat, ha a becenevedet a tárgyba írod és a képet csak beilleszted. Ha kérdésed van, azt kérlek külön levélbe tedd fel. A fényképes e-mail csak fotót tartalmazzon.
Összesen két képet kérek, egy teljes alakosat a fogyókúra kezdetén és egyet (ha lehetséges ugyan abban a ruhában) a diéta végén. A versenyre jelentkezés feltétele a kép küldés, anélkül nem érvényes a jelentkezés!!!

3, Adatküldés, mérlegelő
Súly és centi adatok beírásra is egy nap lesz lehetőséged!

Minden HÉTFŐN kérem majd a súlyadatok beírását.

 Súly és CENTI adatokat is kérek: 11.09, 11.30, VÉGSŐ: 12.19!

 Aki teheti, ezt írja fel a naptárjába, így biztosan mindig időben és pontosan azt küldi, amit kell!!! Eredményhirdetés: még az ünnepek előtt!
A friss tábla kedden, legkésőbb szerdán fent lesz mindig a blogon.

 4, Százalékos arány
 Nem a leadott kilók száma lesz mérvadó, mindig %-os arányt fogunk nézni, mert úgy korrekt azt gondolom mindenkivel szemben! Különböző kategóriák sem lesznek! 

 5, Korhatár 
 A versenyre 17 év feletti személyek jelentkezhetnek. Mivel nincsenek kötött szabályok, így felelősséget senkiért nem tudok, tudunk vállalni! 

 6, Verseny célja 
 Szeretném, hogy elhiggyétek, képesek vagytok elérni az álmotokat! Le lehet fogyni egészségesen, meglehet szeretni a mozgást. Itt vagyunk és segítünk neked, ha kell erőt adunk, ha kell biztatunk, meghallgatunk!

7, NonóÉletmód- a változás bennünk van FB csoport 
 Csatlakozz hozzánk és nap mint nap támogatunk, lelkesítünk, segítünk. Nálunk választ kapsz a kérdéseidre, megtanulsz küzdeni. Nálunk meglátod, hogy egy összetartó csoporttal milyen hihetetlen sikereket és eredményeket lehet elérni! A csoport zárt, csak a tagok látják a bejegyzéseket! Csatlakozz hozzánk! 
NonóÉletmód csoport - a változás bennünk van 

 8, A módszer
 Szabadon választott! Nincs megkötés!

 9, Későbbi becsatlakozás 
 Be lehet csatlakozni bárkinek, a 3 hónap alatt, de az új tagnak vállalnia kell, hogy a többiekkel szemben hátrányból indul. De a lehetőség adott. Bármikor elküldheted a verseny folyamán az adataidat Beának (bvoros01@gmail.com) és Ő felrögzíti azokat! A képet kérlek nekem küldd: (nonoeletmod@gmail.com).

 10, Nyeremények 
Várom kedves eddigi és leendő Szponzoraink kedves felajánlásait. Aminek nagyon örülnék, ha esetleg többségében lenne a tárgyi ajándék, felajánlás, mert azt, a messzebb vagy külföldön élő versenyben résztvevőknek is el tudnánk küldeni és fel tudnák használni.

11, Kérésem 
 Egyet kérek csak tőletek…ha eldöntöttétek, hogy belevágtok, akkor csináljátok végig, saját magatok miatt! Ne kelljen minden hétfőt úgy kezdeni, hogy diéta, ne kelljen egy életen át különféle buta diétákat, tablettákat kipróbálni és szenvedni. Hidd el, ha egyszer igazán összeszorítod a fogaidat, sikerülni fog. Én tudom…én is ugyan olyan ember vagyok, mint te, ugyan úgy, ahogy nekem sikerült, neked is fog. Csak akard, higgy magadban és TEGYÉL ÉRTE! Én hiszek benned és már most büszke vagyok rád! 

 12, Szólj másoknak is 
 Sokaknak szükségük van a támogatásra! Szólj a Barátnődnek, Családtagjaidnak, Szomszédodnak, hátha Ő is szívesen részt venne a versenyben és szabadulna meg együtt, jókedvűen, egymást segítve a felesleges kilóitól! 

13, Fiúk a versenyben
Csak lányok jelentkezését várom!

 Köszönet 
 Ezúton is köszönöm Vörös Beának a segítséget, aki a táblázatot kezeli, rendszerezi és frissíti!:)) Köszönöm, köszönjük szépen mindannyian!

2015. október 1., csütörtök

Ritkán, ritkán...

Annyira sajnálom, hogy csak ritkán tudok írni a blogra....de egyszerűen a család  és a "munka" most minden időmet elviszi, ami azt hiszem természetes. 

Szerencsés vagyok, mert a munkám az, hogy sportolok, így marad időm mozogni, különben nem is tudom, hogyan oldanám meg...Bizony ezért is értem meg a sok anyukát, akiknek gyerek, család és munka mellett bizony baromira nehéz akár napi 20 percet is mozgásra szánniuk.

Amica sulizik, egyenlőre imádja, de én suli után hozom haza, itthon tanulunk, aztán már megyünk is a Hugiért, onnan pedig minden délután van valami edzésprogram, vagy karate vagy tánc.:) Ahogy ők végeznek, megyek a saját edzéseimet megtartani. Délelőtt háztartás vezetés, mellette edzéstervek, rendezvények, maratonok... 

Mindenkinek megvan a maga dolga, nem igaz. Nem is panaszkodás ez, mert imádom az egészet, csak próbálom utolérni magam.:)))

Pár képecske az elmúlt napokról:







2015. szeptember 15., kedd

Finomságok, egyszerűen.:)

A Paleolit Éléskamra megkeresett, hogy kipróbálnám-e a lisztjeiket. Én örömmel vettem a megkeresést. Nagyon gyorsan, már másnap meg is kaptam a csomagot. Sok szuper lisztkeverékkel.:)

Meg is sütöttem kettőt gyorsan belőlük. Nagyon finomak, egyszerűek és egészségesek. 
Mindenkinek csak ajánlani tudom!:)

Végre egy finom kenyér...



Mákos-almás pitém

2015. szeptember 3., csütörtök

III. HELYEZETT: ZSUZSA



A történet "szokásos": válás, 50 életév, változó kor, 8-as koleszterin érték, számítógép előtti ülő munkakör, kevés mozgás, annál több stressz, komoly gerinc probléma, összevissza evés, mindent, rendszertelenül... 

Csendben, a háttérben gyűjtögettem az infókat,tapasztalatokat, no és erőt a FB-on, a Nono csoportban, és a blogon.

Nagy levegő, és:
 - mozgás: gyorsgyaloglás, majd időhatékonyság miatt :-) váltás heti 3-4-szer futás reggel munka előtt (50 m kezdő, most a max. 10,7 km, keresem a nekem megfelelő első futóversenyt. :-) 
- étkezés: csökkentett szénhidráton alapuló étkezés, naponta 5* (reggeli tönköly pirítós ligh vaj, gyümölcs csak délelőtt, ebéd rengeteg zöldség, könnyű sajtok, hal, késő du. már csak fehérje), 
- napi 2 l kötelező folyadék, ezt még nem tudtam feljebb tornázni.:-(, 
+ máj működését segítő méregtelenítő tea 
- egyéb: ébredés a tyúkokkal :-) 04:30, fekvés kb.: 21:30, 
 - és a gerinc problémám kezelésére belépett az életembe az imádott jóga :-). 

Augusztusban 4 napos jógatábor fertőzött meg végleg. Időnként saját súlyos, kézi súlyzós gyakorlatokat csinálok, a bőröm miatt. Nekem ami bejött: futás-jóga-súlyzózás, ch csökk. étkezés napi 5*!, és napi-heti ritmusos életvitel."

Szívből gratulálok Zsuzsa! Nagyon sok évet letagadhatnál!:)

2015. szeptember 2., szerda

II. helyezett: NONCSI



"Igazából 2014 dec. végén kezdtem 92 kg-val.. Akkor mar nagyon utáltam magam, a 3,5 év alatt kihordott 3 gyerkőc átrendezte a testem. Főleg szoptatások alatt híztam (meg ha nem is volt sokáig tejem). Eleinte nagyon odafigyeltem mit eszek. A kenyeret 100%-ban elhagytam. A kaloriabazis.hu-n beírtam minden morzsát és napi 1200 kcal-nál nem vittem be többet (próbáltam). -15 kg után kicsit lazítottam. Már eszek mindent de csak du. 14:00-ig. Utána gyümi vagy zöldség. Este 6 után pedig szigorúan semmi. Nagyjából ennyi. Néha szobabiciklizem, de a 3 kicsi segít ugrálni bőven:) Köszönöm a lehetőséget!"

Szívből gratulálok Noncsi, a képek magukért beszélnek. Amit én hozzáfűznék az olvasóknak, hogy 1200 kcal elég kevés, érdemes magasabb kalóriamennyiséggel kezdeni és 1200 alá nem menni. A másik fontos, hogy alapvetően szükségünk van arra, hogy délután és este is megfelelő zsírt, fehérjét és szénhidrátot vigyünk be a szervezetünkbe. Noncsinak ez jött be, de nem vagyunk egyformák, mindenki olyan életmódot kövessen ami egészséges és neki megfelelő.:)