Négy éve a mai napon...

...ezt írtam a naplómba...még mindig így gondolom...
mindenre képesek vagyunk!:D

"Most értünk haza és hulla vagyok, bejártuk Apával Pestet.:( Amici már alszik és asszem én is megyek. Nem baj, holnap a 40 perceset csinálom meg. Voltam ma sétálni, vittem Amit kenguruba, egy kedves barátnőm a fórumról azt mondta az is kész torna. :) Marha nehéz kenguruban egy 5 kg-s gyerek.

Kajcim ma: Reggel: tk kenyér 8 dkg, 2 szelet párizsi, 2 szelet füstölt sajt.   Tízórai: 1 málnás joghurt, 3 falat Norbi 1-es csiga (kakaós). Ebéd: borsos-mustáros karaj, hagymás raguval, zöldsalátával. Uzsi: pár falat dinnyére volt időm.   Vacsi: 3 szelet párizsi, 2 szelet sajt, 1 paradicsom és 1 Norbi 1-es kifli.

Nem nehéz a diéta...most vagyok a legjobb időszakban. Az eleje nehéz volt...most nem kívánok semmit, amit nem lehet. A vége lesz még kemény, de az még odébb van, hisz a végéig még van 26, 5 kg. :) Jajj, leírni is olyan sok....maradjunk az első célnál aug 23-ig van még 6, 5 kg. Addig 10 mínusz a cél, persze ha több csak jobb!:: Mennyire boldog lennék nyár végére 85-el!:) 

Na de, fel a fejjel, lesz ez még jobb is....ÉS! Milyen büszke leszek magamra és te is aki olvasol engem, és velem csinálod! Nők vagyunk, erősek és kitartóak. Jól tudjuk mindenért keményen meg kell harcolnunk. És képesek vagyunk olyan dolgokra, amikről korábban nem is hittük volna, hogy meg tudjuk csinálni, vagy el tudjuk érni!!! KÉPESEK VAGYUNK MINDENRE A CÉLUNKÉRT! PERSZE ÉSSZEL, OKOSAN, HOGY NE CSAK SZÉPEK DE EGÉSZSÉGESEK IS LEGYÜNK!"

Nagyon akartam, nagyon nagyon nagyon, mégis olyan elképzelhetetlennek tűnt....mégis sikerült. Mert csak az lebegett a szemem előtt, hogy sikerülnie kell.:D

Fontos, hogy egészségesen fogyjunk, együnk, de nem mindegy mit és mennyit, mozogjunk rendszeresen és tűzzünk ki kisebb célokat, mert akkor van sikerélményünk!:)) Fontos, hogy kis célok vezessenek a végső nagy álomhoz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény