2010. február 11.

Visszanéztem szombaton lesz 8 hónapja, hogy nyomom....ezalatt ha maradok 66 kg, akkor 32 kg ment le! :DDD

De nem is ez a lényeg, hanem, hogy jan 13 óta, úgy hogy eszek reggel, ebédre mindig amit a család, a vacsira figyelek oda, illetve 5-öt tornázok, ha marad a 66 kg, akkor egy hónap alatt lement 3 kg!:))

jan 13: 69 kg
febr. 13: 66 kg
Mindez: heti 5 torna, és odafigyelés mellett!

Igenis így is lehet fogyni, tény nem havi 4 kg-t, de 2-3 kg így is lemegy. Tehát hajrá!!!! Csak akarni kell...nagyon!

Tudjátok én mindig csak azt és arról írok amit megcsináltam, én magam végig éltem. Nem írok olyanról, amit nem éreztem, amivel nem küzdöttem meg. Ezért merem írni, hogy a kcal számolás nagyon jó, nekem havi 4 kg megvolt vele mindig, heti 3 torna mellett...és a sok torna is tud hatásos lenni, odafigyelt, okos táplálkozás mellett. Nem diétával azonos az eredmény, mert nem megy le vele fixen (nekem fixen!) 4 kg havonta...de asszem 3 kg is sikerélmény!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény