2010 február 12.

Utálom már a havat, de ezt már hányszor mondtam, de csak nem jön a tavasz...:((

Torna megvolt. Ama alszik 10 óra óta, lenyomtam:
RR INEP 20 p állva (durva!)
talajból a csípő és has részt!
Összesen: 30 p torna.:)

Megvolt a heti 5 mozgás, de lehet holnap még hasizok egyet, Apa melózik estig, aztán lehet engedek magamnak 2 nap pihit, majd a "testem" eldönti, mint kíván:)

Tegnap este még ettem egy kefirt és egy abonettet hozzá. Reggeli súlyom pontosan 66 kg :)))

Mai reggelim kifli volt felvágottal, tízóraim brownie lesz egy kocka, most sült meg:) Életem első brownie-a:)) Ebédre pizzát kért Ádus, azt sütök:))

Ma kajci szempontból nagyon nem diétás a dolog...de ezért is tornáztam:) Na meg ebédre beverem a pizzát és utána már jó Kislány leszek, vacsim szokásos lesz:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény