71,5 kg :)

Reggel 71,5 kg voltam....boldog vagyok, még 1,5 kg és megvagyok!!!

Tényleg meg vagyok???? Vége elérem a sulyom?? persze tudom nehezebb megtartani mint elérni, de akkor is elérem és megcsináltam :)))

Fura hogy vége...szerettem diétázni, marha hülyén hangzik, de annyi új barátom lett és annyi szeretetet kaptam. Meg persze kemény szavakat, de nem baj. Kellett az is biztos, hogy ideáig eljussak!

Apukám, tegnap majdnem sírt, ne fogyjak már...mikor vettem fel a gatyámat, mert viszem bevetetni, rosszul volt: "minden leesik rólad. Lányom anorexiás vagy." Hát igen azt tudjuk Apucinak a kicsi lánya, ha nem a megszokott "jól lakott" óvodás súllyal bír, már anorexiás:)))

Nem sértődtem meg Imádom Apucimat....félt. Pedig sztem nem vagyok összezuhanva....én nem érzem:)

Én egyet tudok lányok, egy mondatban benne van minden igazság, és ezt higgyétek el nekem:

LE LEHET FOGYNI, MINDENKI LE TUD FOGYNI, CSAK IGAZÁN, NAGYON KELL AKARNI!!!

Aki akar lefogy. Nem törődjünk már bele, ha nem érezzük jól magunkat.

Inkább higgyük el, le lehet fogyni kínok nélkül is. Szépen kcal számolva. Nem 1-2 hét, vagy hónap alatt, kemény 5-6-7- hónap alatt....de le lehet. Ne adjátok fel.

Aki nekem ír, enged kérdez, mindig ezt írom, mert ezt sok doktor és doktornő által írt cikk is alátámaszt, aki napi 1200 kcal és 150-160 ch eszik, annak le kell fogynia. És aki tartja, az le is fog:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény