73 kg lettem....

Jajj napról napra nehezebben mennek ezek a fránya kilók! Ehetek én 700 vagy 900 kcal-t. Jó persze Ádus szülinapján meg bepótoltam, tudom!

De asszem a sport az amivel még turbózni tudom ezt a dolgot! Ma is tornázok egy nagyot!

Hiányzik a cardió dance is a héten nagyon.

Mikor színházba voltunk a kosztümöm leesett rólam vissza kellett hajtanom a gatyát, mert tapostam a szárát...ezt a kosztümöt az eljegyzésre varrattam, és akkor voltam 75 kg....más most már a felépítésem mint régen:)

Szval még van 3 kg karácsonyig, kitartással sztem pont meglesz, mert most már nem szaladnak a kilók! De nem baj, kitartok, a célom végéig meg nem állok!

Szombaton jönnek köszönteni Ádust a rokonok, ma barackos-túrós (nem light) tortát sütök....azt lehet mgekóstolom, és tatár lesz....hát tk. kenyérrek asszem azt is:( Na szép, mi??? Azért remélem meglesz az a 70 :)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény