75 kg lettem :)))

Holnap lesz 1 hete hogy bekeményítettem, és kértelek meg benneteket (76 kg voltam akkor) álljatok mellém, és nyomjuk le az uccsó 6 kg-t.)))

Azóta 75 kg vagyok:))) ÉSSSSSSSSS! Bár még megvan....de ma ráálltam....és még így is h megvan picinykét 75 alatt volt...:)))))))))))) Még nem mondom, hogy alatta vagyok....de ha vége a mensinek, áll a remény a 74,5-re:)))))))))))

És akkor nov 13-ra, mikor 5 hónapja fogok fogyizni meglesz a 24 kg :)))) Nagyon boldog lennék:)))

Ebből 18 a terhes súly, és a többi a régi megtapadt zsírocska....:)

DE ÉN AZT MONDOM MINDEGY MILYEN ZSÍR, MENNYI IDŐT ALATT JÖTT FEL, KI HÁNY ÉVES, ÉS A TÖBBI......MINDEN EGYES KG LEADÁSA KŐ KEMÉNY MUNKA!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény