Alakul a dolog...

2 nap mínusz 1 kg :)))) VAGYIS 75 KG VOLTAM MA REGGEL CSAJOK:))) Ez csak vízzzzzzz, de akkor is boldog vagyok nagyon:))

Ja és nekem jót tett a súlytartás, végre kapott a szervezetem energiát, életet, az agyam egy kis finomságot...és feltöltődött....és most meg is indultak a kilók lefelé. Akinek áll a súlya, tapasztalatból: EGY HÉT SÚLYTARTÁSA!!!!!

Vagyis 2000 kcal étrend és mozgás...nem leállni, meg nagyokat enni...okosan, de kicsit adni a szervezetnek. Nekem bevált :))

Na de a mai kajcim:

F: tejeskávé 58 kcal 4.5 ch

R: rozskenyér 181 kcal 39 ch
sonka 2 szelet 43 kcal 0.5 ch
retek 6 kcal 0.8 ch

T: müzli szelet 76 kcal 13 ch

E: 28 dkg pizza (1,5 kocka) én sütöttem, részenként leszámoltam, nekem a sonkás-kukoricás pizzám light majonézzel volt 750 kcal 80 ch

Nem kevés...de Apa már ugy kérte a pizzát:)))

V: Nem biztos hogy lesz, de ha igen:
3 abonett 45 kcal 9.6 ch
1 kis doboz májkrém 106 kcal 1.7 ch

Összesen: 1265 kcal és 149.5 ch

Tény az 1200 átléptem, d e ugye rosszabb napokon az 1300 nagyon rosszakon az 1400 is belefért..de ch-ban:))) Pont 150 alatt :))))

Ahogy most érzem, 1 kor ebédeltem...de ma már nem eszek...még mindig tele vagyok:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény