Bizony én is hibázok...

....sajnos tegnap este elég nagy baj történt:(

gyüminap: SOHA TÖBBET!

Kibírtam volna...de rosszul lettem..szédültem, hányinger, Ádus melegített husi levest..picit minden nélkül csak lét. Megettem, jobb lett.

Eltelt negyed óra, annyira szédültem és hányinger...innentől 2,5 óra hányás, hasmenés, jött a sav...már annyi erőm nem volt, h felálljak a fürdőszoba kőről. Ádus fél órát adott és vitt volna a kórházba.

Még a tegnap előtt is kijött belőlem:( Bocsánat!

Nem tudom mi történt, hisz ettem, még sajtot is, diót, gyümit...

Este mire elaludtam, majd meg haltam, komolyan:(

Ma reggelre meg is jött nagyon...görcs, derékfájás...jó hogy ma megyünk bálba....ruha kilőve, mert a mindent kiad, hasam meg mint 5 hónapos terhesen:( de azért csini leszek:)

Szóval én nem tartok több gyümi napot, a fél év alatt, amíg lement 28 kg nem volt ilyen:(

Ádus megígértette velem este a fürdőszoba kövén. Mivel utoljára 98 kg ültem ott sírva, h megvan a cél, tessék pihenni.

Igaza van. Igy lesz. Mert megijedtem nagyon!!! Odafigyelek, de kicsit felerősítem a szervezetemet, megérdemli:)

A cél 68 kg...de nyárra, az meg még odébb van:)

Ja, reggel 69,5 voltam:) Miért nem ezzel kezdtem, mert nagy ára volt:) De ennek ellenére nagyon boldog voltam a 6-os miatt:) de hát üres gyomorral, nem volt csoda.

Na de az év uccsó napján mindennek ellenére boldog vagyok..mert ma bulizni megyünk...és már csak azért is szuper lesz:)

BUÉK!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény