:))

MOJA RODZINA


imikimi - sharing creativity

Az ígért kép, a tegnap estéről:)))

Mai nap is jó hosszú volt. :))) Volt ma minden: barátnőzés, Sport csarnok látogatás (Ádus büszkesége:)) sétálás, torna, kézi labda meccs (lenéztük Amival). Minden:)

Mai kajcim:
R: írtam
T: fél fasirt lett végül (frissen, melegen:)
E: 1 fasirt és 1 zsemle, 1 csokis müzli szelet
U: 1 kávé
V: már nagyon éhes vagyok, az most lesz, sztem abonett, virsli, pici mustár!:)

Torna: megvolt az INEP talaj 20 p., amíg Ama aludt délután (rövid sétát tettünk, mert megfagytam, és Ama aludt még a teraszon tovább:):)

Jövőhéten nem lesz Cardio dance....majd fel kell építenem egy jó kis edzés tervet. :)) De R.Rékára alapozom majd:)) A lényeg nekem: comb, has, és fenék/csípő formálása!:))

Fogyni nem nagyon szeretnék már! Tartani a 66 k-t, annál inkább és tovább formálódni. Kiírtam egy köz.vél, kutatást, kiváncsi vagyok, mire szavaztok többen:)))


Megyek pihenni:) Szép estét!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény