:))

Nagyon finom lett a husi....köszi Roxa:)))

Mai kajcim végül:
F: tejeskávé
R: zsemle, 2 sz párizsi
T: 1 győri édes keksz
E: 1 kocka sajtban sült pulyka husi, 1 paradicsom és 2 dl madártej (nem akartam megbántani anyut, meg különben is imádom:), kb az egészet meg tudtam volna enni...)
U: 1 kávé, kicsit később 1 alma
V: 1 kocka pulyka husi, 1 paradicsom.

Mai napot 1510 kcal zártam. ha nem ettem volna madártejet, ami 450 kcal, egész jól zárok, bár a Nővérem azt mondta 2dl madártejre sok a 450 kcal...mindegy 1500 kcal körül még jó vagyok és szépen lemegyek 66 kg-ra. Ma reggel 67 voltam, még mindig.

Anyunál digitális mérlegen mértem magam du. 5 kor és 67.8 voltam...örültem, mert ezen mindig több vagyok m a sajátomon:) Délutáni mérést nézve egész jó. Ama 9 kg:))))

Holnapra is marad husika, de asszem sütök vm finiséget Ádusnak, azt kérte Brownie legyen...jajj nekem, miért imádom annyira azt is??:)

Holnap is torna, pénteken nem lesz időm:) És a heti 5 tornának meg kell lennie:)



Csodaszép estét és álmokat mindenkinek!!!

Megjegyzések

  1. Köszi a hús receptet, én csirkéből csináltam, de irtó finom lett, egyébként én szoktam sajtos csirkemellet (liszt, tojás, végül sajt panír) csinálni, de az kicsit száraz, a férjemnek is nagyon ízlett ez az új recept, paradicsomsalit csináltam hozzá..... KKKÖÖÖÖSSSZZZIIIII
    Korinna (HOXÁRÓL)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény