Csodaszép Szombatot mindenkinek :)

Tegnap esténk fantasztikus volt. Régen éreztem magam ilyen jól:)))) Teszek majd fel képet magunkról:)

Persze elvitt Ádus vacsizni és hát nem voltam jó Kislány...sőt...De nem baj, megérte.:D

Ma reggel 67 kg voltam:) (Ahogy Roxánk szokta mondani: Ez nem zsírt, csak a gyomortartalom:)) Ma odafigyelek, tornázok is, megyek szépen vissza 66-ra:))

Mai kajcim eddig:
R: 1 virsli és egy fél paradicsomos-olivás satngli, pici mustár
T: sztem nem lesz, mostanában nem szokott
E: 2 fasirt és 3 evk rizi-bizi sztem elég lesz
Délután folyamán is szeretném ügyes maradni, remélem sikerül:)))

Mai edzés terv:
RR 2009 INEP talaj:)

Legyen mindenkinek szép napja!

Készülődök, mert jön a Barátnőm:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény