Egy napom...

No, de kinek van a legcsodásabb Kislánya a világon??? NEKEM! Játszottunk a szőnyegen, majd engem kirekesztett, és egyedül rakta a kockákat, na mondom akkor RR be, Anya tornázik:)

Lenyomtam a RR 2008 popsi (20 p) és a has (20p) felét. Vagyis 30 percet tornáztam. Majd meghaltam a popsinál. Ama csak nevetett, na meg szét pakolt, de akkor is hagyott tornázni, kis Angyal, így most este már nem kell:))

Cardió: A héten nem volt, de ma írt a Tanár, hogy vasárnap ha összejön egy normális létszám, tart este...jajj de jó lenne. Azzal meglenne az 5 tornám a héten, és az erősítés mellé már jó lesz egy kis zsírégetés is.))

Heti torna:

H: RR 2009 comb 20p
K: pihi
Sz: RR 2009 40p teljes
Cs: RR 2009 comb 20 p és a 40 perces Has része
P: RR 2008 popsi 20p és has 10p
Sz: elvileg pihenő
V: elvileg cardió

Kajcim ma:

R: fél sz rozskenyér, pici vaj, fél paradicsom
T: 1 zabfalat
E: kistányérnyi rizseshús, 1 uborka
U: 2 zabfalat, 1 dl kávé
V: 1 kefir, 2 abonett, 1 zabfalat
Ma elég jól ettem:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény