Érdekesség!

Hát éltem legjobb vagy legrosszab húzása volt, amikor kiírtam a tudázbázisba azon kérdésemet, mely szerint ha megírnám fogyásom történetét könyv formájában, megvennék-e??

Hát nem! :)

És rá kellett jönnöm sokan nem szeretnek...sőt, nagyon nem. Mert magamutogató vagyok, mert nagyképű, mert állandóan reklámozom magam!

Egy biztos: Büszke vagyok arra amit elértem, nem egy nehéz este és torna van mögöttem:)))

Sokan, többet is fogynak nálam, ez tény. De ők háttérbe húzodnak (ez nem mondom hogy baj) de én nem szerettem volna. Én tudtam rám számítanak sokan.:)

Mit tettem, új új új és új cél. 70 után 68, majd súlytartás, és sok mozgás. Én csak ugy tudlak téged is hajtani, erősíteni, ha én is küzdök.:D

Ha minden nap arról írnék mit eszek, és csak ugy vagyok, vajon hajtana téged a cél felé??? Nem.

Aki nem szeret az is jó...hisz ha olvas még így is, az azért fogy le, mert azt mondja: JA HA EZ LEFOGYOTT ÉN IS LEFOGOK! Hajrá!

Én egyet tudok, én egy:
nagyszájú:), beszédes:) harcos:) küzdő:) bolondos:) néha fáradt:) boldog:) sok smile-t használom csaj vagyok:)))

AKI BÜSZEKE ERRE A 31 KG-RA....MERT MEGDOLGOZTAM ÉRTE. Bárki bármit mond nekem, hogy 20 évesen könnyű, meg hogy szülés után könnyű....soha nem könnyű!!!!!

De meg lehet csinálni!

Iza jutott eszembe (ne haragudj drága, h kitérek rád!) mikor még nem nagyon kedveltük egymást. Amiket írt a naplójába rólam, meg tudtam volna fojtani, mikor Kickboxoztam mindig Őt képzeltem oda...most már fontos a véleménye, megértett engem és én is őt.:)

Én ma beleolvastam 1-2 naplóba ahol ott a nevem. Nem bánt, már nem...tudjátok miért...mert így írták Noémi 23..

Csajok, az ki??? Aki így ír rólam, az nem ismer...irhet jót vagy rosszat nem ismer.

Aki azt írja: Nono....az tudja ki vagyok, végig olvasott, végig küzdött velem:)))

De egy dolog igaz....nem biztos, hogy a könyvem segítene, egy lenne a száz közül. Csak én hittem, hogy jó könyv lehet abból, ha valaki hisz, bíztat, erősít és lök rajtad egyet, ahányszor beleolvasol:)

Na de én itt vagyok...és nyomjuk tovább:))) MINDENT BELE CSAJOK:))

Megjegyzések

  1. Szia Nono!
    Én csak gratulálni tudok ahoz amit elértél,és a kitartásodhoz!Bárki,aki rosszat ír rólad ezzel kapcsolatban,csak irigy rád..Valószínű,ő csak próbálkozik a fogyással!Jó téged olvasni,én most szültem,13 kiló van rajtam amit le kell adnom.:)
    Hasonlóképpen teszem ahogy te,számolgatok!:)
    További kitartást neked!!!Marika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény