Ez már nem olyan jó nap...

Sőt mondhatnám: rossz :(((

Mert:
1, Lusta vagyok ma! Még jó, hogy reggel rendet tettem, mostam, fürdőt-konyhát takarítottam, teregettem, tornáztam, mert azóta semmihez nincs kedvem.
2, Mindezek után kimentünk az udvarra Ama óriási eséssel kezdte, az egész orra sebes lett, aztán kint voltunk 1 órát még, úgyhgy jobb kedve lett.
3, Anyuhoz mentünk be, ahol beebédeltem tarhonyás husit és túró gombócot :(( Hozott a Nővérem pogit, azt is megkóstoltam.

Eddig ennyi. :((

Senki ne vegyen rólam kérem ma példát...mostanában az én akaraterőm sem a régi, egy nap odafigyelek, egy nap nem...hála égnek 66-67 megtartom, de akkor is.

Bemérgesedek és lemegyek 65 KG-RA!!!! :DDD

Nem tudom megígérni magamnak, hogy ma már oda figyelek, de nagyon rajta leszek, a célom: uzsira alma vagy kefir, vacsira: virsli, abonettel.

Bár most tele vagyok nagyon...nem kívánok semmit, végre:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény