Filóztam, filóztam....

...és arra jutottam, hogy:

LEFOGYTAM MINDEN GYÓGYSZER, POR ÉS ITAL NÉLKÜL, NEM MOST FOGOM ELKEZDENI!

Lefogytam diétával és tornával úgy, hogy egészséges vagyok, nincsenek gyomor és egyéb eü-i problémáim, jól érzem magam, nem most fogom elrontani!

Többek között a következők miatt is, döntöttem így:
Ádussal ma néztük a tv és volt egy reklám amiben reklámoznak egy gyógyszert, amivel lehet fogyni, és a hölgy nádszár karcsú és ott pörög-forog. Ádus ennyit mondott:
Nekem ez nem hiteles, nekem te vagy hiteles, aki 32 kg-t fogyott, kemény 1200 kcal batartásával és tornával. Így lehet lefogyni, nem csodaszerekkel. Aztán nem értik miért híznak vissza, ha egyáltalán lefogynak...

És igaza van, főleg nekem is ez az elvem. Csak kipróbáltam volna vm újat, de rájöttem, semmi szükség rá.

Köszönöm a véleményt, nektek is hiszek, nem szedek semmit, maximum edzés közben (előtt és után) kéne innom izotóniás italt, amiben nincs cukor, de vitalizál és energiát ad! :)

Folytatom az eddig bevált módon: heti 5 torna és kajára odafigyelés :)

Mai kajcim:
R: 1 db virsli, mustár, 1 zsemle
T: 2 db győri édes keksz, kávé
E: tarhonyás husi, túró gombóc
U: -
V: 2 db virsli, 2 abonett, 1 tk mustár.

Nem mondom, h nem tudnék enni, de nem fogok:) Ádus vaniliás karikát vacsizott....köszi:))) Most elment focizni:)) ledolgozza:D

Rossz voltam de. és délben, de utána megrántottam a nadrág szíjjat. Végülis az Update szerint jól étkeztem:))) Majdnem :D

Holnap vm husit sütök még nem tom mit, sztem hagymás rostélyos lesz, de lehet beújítok valamit :)))

Csodaszép estét :))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény