Hétfő, új hét, új nap :)



Azért tettem ki a közvélemény kutatást, h azzal is felmérjem mennyien jöttök ide, na és persze, hogy mit gondoltok. Végülis nem rossz eddig 50% nak tetszik, a többi megoszlik:) Köszönöm aki itt van, együtt megcsináljuk:)))


Kislányom egyre rosszabbul van, ma irány vissza a dokihoz..:((( És sem vagyok nagyon jól, bár főleg a fáradtság, Kicsikém nagyon nyűgős:( Most alszik a Drága.


Ma azért lesz torna, sztem este, de nem sok, örülök, ha ahhoz a kicsihez lesz energiám: RR INEP (Igényes nők edzésprogramja) 20 perc talaj. Ebben van, comb, csípő, fenék és has is. :)



Kai kajcim eddig: R: egy kisebb (5-6 dkg)rozskifli, májkrémmel. Ebédre milánóit csinálok.


Ma reggel 67 kg voltam...jobb, mint a 68 :)) De vissza megyünk 66 kg-ra:)


Mindent bele csajok:)) Közeleg a tavasz és a nyár:)....nyomjuk meg!

Megjegyzések

  1. Szia Nonó! Gratulálok a blogodhoz, szerintem jó ötlet! Én is blogon vezetem már egy ideje a naplómat, aki akarja, úgyis megtalálja :-) Jobbulást kívánok a picidnek, tudom, hogy nincs rosszabb, mint amikor beteg egy gyerkőc! Kimászik belőle, kitartás addig is! Aminak az első IGAZI betegsége ugye? Megértem az aggódásodat! Én a két gyerkőcöm mellett már sok mindent megéltem, de még mindig ugyanúgy tudok aggódni, mint az elején :-) Szép hetet Nektek: Anita/atoszka a hoxáról/

    VálaszTörlés
  2. Szia Anita:))

    Köszönöm szépen, hogy írtál...Örülök, hogy itt vagy!!!:))

    Sajnos még nincs jó, a szívem megszakad érte:(( Remélem hamar meggyógyul!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény