Kemény meló volt :))) Üdvözlök mindenkit :)

Glitter Words

Mindent megtettem annak érdekében, hogy minden ami fontos bejegyésem volt az elmúlt 8 hónapban átkerüljön a blogra. Azt hiszem, így visszanézve, talán átlátható és átérezhető min mentem keresztül, főleg jó értelemben, 32 kg leadása közben:)))



Óriási köszönet a Férjemnek, akitől ma Valentin ajándékba, a csodás virág mellé, ezt a blogot kaptam:) Régóta szerettem volna már nagyon külön vezetni a "naplómat" blog formájában:) és azt is köszönöm, hogy ma sokat vigyázott Amira, és elvitte sétálni, hogy én mindent meg tudjak ma csinálni itt és hogy ma estére ez az új bejegyzés megszülessen:))



Sajnos Ama még mindig nincs jól, sőt kimondottan mintha rosszabbul lenne, ha nem változik, akkor kedden legkésőbb vissza viszem az orvoshoz:(


Ma nem voltam jó kislány...tegnap esti mekizésnek meg is lett az ára, reggel 68 kg voltam:((((

Mai kajcim:
R: 1 rozskifli, 1 natur joghurt
T:-
E: 1 tányér húsleves, 3 kocka csoki
U: 3 zabfalat
V: f5 kor bacosbe csavart máj, vegyes salival
6 kocka csoki:(((


Holnap újra bekeményítek....indul megint az 5 torna, és nagyon gyorsan seperek vissza 66 kg-ra! :)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény