Kis változás :)

Tudom tudom, sokan mondtátok, a fekete túl fekete...de nekem úgy tetszik..és rajta a színes betűk....sztem olyan cépp, főleg az új fejléccel, Nonókás:)))) Vidám:)

Feketén jól tudom hangsúlyozni magam, a színes, vidám Nonót :))))

Ama baba blog is szépült....köszi Ádus!:) Szeretlek nadon:)

Ma de. rossz voltam, ettem túró rudit és ebédre sült krumplit...de du. már csak egy kávét, vacsira pedig 1 kefir.:)))

Nem mondom, h nem tudnék enni, de nem fogok, mert ezeken a napkokon nagyon oda kell figyelnem, hogy ne szaladjon el a ló:))

Ezt kaptam ma drága Ildimtől:

glitter graphics
Glitter Graphics, Spring Glitter Graphics


Én is ezt kívánom mindenkinek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény