Közeledik a hétvége....

...és én már alig várom. Ádus is itthon lesz velünk:)

Ama most altatja magát, vagyis egyenlőre dumál a kiságyban, pedig nagyon álmos. Voltunk Péknél, hintázni:) Most pedig nekiállok tornázni, vagyis ha a Drágám végre elalszik:)

Ma INEP 20p talaj lesz megint...szeretem nagyon, átmozgat és oda koncentrálódik, ahova nekem kell:)

Nagy hír: 66 kg voltam reggel.:)))))))))))))

De! Hozzátartozik az igazsághoz, 6 kor vacsiztam az a kis husit, paradicsommal, 9 körül már nagyon éhes voltam, de nem ettem:)

Mai eddig 2 tojásból ettünk rántottát Amival és 1 zsemlét. Meg persze a tejeskávém, eddig 400 kcal tartok:))

Ebéd ma is sajtban sült husi, de ma vettem kigyóubit, ubi salival.

Ubi sali a'la Nonó:
1 normál kigyóubi, 1 tk. ecet, 1 tk. édesítő (folyékony), só, fokhagymakrém (én sokat szoktam:)) jól összekeverem, állni hagyom, újabb keverés, és tetejére bors és p.paprika, irány a hűtő. Nagyon szeretjük:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény