Lelki dolgok!

Hihetetlen.... lement csajok 31 kg, eltelt lassan 8 hónap...és nekem még mindig összeszorul a torkom. Nehéz volt akkor. Még most is nehezen hiszem el, hogy az a 67 kg vagyok.

És nem azért mert én bombanő vagyok...korántsem. Hanem mert nem hittem volna, hogy ez sikerülhet!

Nem voltam sokáig 98 kg, de egy életre megjegyeztem milyen annyinak lenni...

LE LEHET FOGYNI! utána idő hogy ezt lélekben is rendbe tedd...fotózd magad..ne széggyeld. Lásd honnan, hova jutottál. Még így is nehéz elhinni néha.

Itt ülök, nem érzem magam 67 kg-nak...de 98 -nak sem. Teszek azért, hogy tartsam magam. Minden nap teszek érte, hogy soha többet ne kelljen sírnom ezért. Hogy a Kislányom már csinos Anyukára emlékezzen mindig.

Ez kemény munka egy életen át...de inkább egy életen át nyomom, és tornázok, mint még egyszer pár hónapra 98 kg legyek. Ezt az érti csak, aki érezte amit én.

Lányok, merjünk álmodni, mert MEG TUDJUK VALÓSÍTANI. MINDENRE KÉPESEK VAGYUNK, MINDENRE!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény