MEG LEHET CSINÁLNI!!!



Pihizés képpen kreáltam valamit:D

Akik az elejétől olvasnak jól tudják, bántott a 98 kg, iszonyat módon, de mindenek fellett a megmaradt hasam. Nekem nem egy kis hasam maradt, hanem 6 hónapos terhesnek megfelelő méretű:(

Hiába szorítottam én izzasztó övvel, haskötővel 40 fokos nyári napokon....alig ment visszább. Császár miatt? Vagy a nagy pocim miatt (terhesen nagy pocom volt) a beleim (bocsánat) nehezebben rendeződtek vissza? Nem tudom.

De féltem, lehet ebből még valami?? Nőies?

Aki látta személyesen is tudja...nem tökéletes a hasam (még!:)) papírszerű, még a bőr nem húzodott vissza rendesen, striák vannak rajta, kell alá az izom, kell neki még egy kis idő, ki is folytam alóla...stb.

De azt hiszem, az, hogy ezt lentebb megélhessem, bármi nehézség a diéta során... semmiség volt. Az, hogy a hasam lement, a fenekem nem a hátamból indul (nekem ez tűnt még fel nagyon a képen) fantasztikus öröm nekem:))

Ha valaki azt kérdezi? Miért nem a zöld vagy a fekete gatyóban és csíkos felsőben fényképeztem magam: KIDOBTAM ŐKET!!!!! :))))) A gatya leesett róla,, a felsőt pedig utáltam!:)))

HARCOLJ KEMÉNYEN,
KÜZD AZ ÁLMODÉRT,
ÉS NE ADD FEL SOHA TE SE!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény