Megy ez...csak akarni kell!

ÉÉÉÉSSSSSS 66,5 KG VAGYOK:)))) 01.16 voltam 68, 01.23 lettem 67,5, és mára 66,5 :))) A kívánságom az volt Ama szülinapjára legyek 68, aztán, hogy februárra. Hát februárra lehet 66 meglesz.:)) De nagyon fogyni már nem szeretnék, max max 65 ig....erre izmot visszaépíteni és 67-68 megállni:)))

Mindezt ugy, hogy rendesen reggelizek, ebédelek. Tizóraim és uzsim általában zabfalat, müzli, ilyesmi. Vacsim joghurt, kefir, zselme, abonett, zabfalat tejjel...ilyesmi. (nem is kívánok más vacsira, nincs éhségrohamom, nem vagyok rosszul!!)

Emelett a heti 5 mozgás, főleg erősítés, szálkásítás.

Ha valakinek a kcal számolás nem megy, próbálja ki ezt a módszert, ugy tünik így is megy. De sztem a kcal számolás jobban nyomon követhető, és heti 2-3 edzés is elég mellé.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény