Nekem eddig bevált :)

Nos mai napom:) Lenyomtam a RR 40 perceset...halál, főleg így súlyokkal már és gumikötéllel...és még nincs step padon:)) Na majd akkor:))

Holnap zumbázni fogok, megkaptam drága Marcsitól.:) Ma én is feladtam:) Holnap zumba, pénteken pedig combi (20 p) és has. És még hétvégén kéne valami kickbox vagy Karate cucc, de lehet a RR Kismama 1 trim (20 p) lesz, nagyon dícséri Nikim:))

Így meglesz megint az 5....de jól is esik...élvezem:)

Nekem bevált az, hogy sokat mozgok és eszek rendesen reggelit, ebédet (rendes: 1 normál adag, 30-40 dkg), viszont uzsim, tízóraim mindig zabfalat, müzli vagy győri jóreggelt. A vacsim pedig szintén valami könnyű (ma zsemle volt és kefír). Nekem bevált, jól érzem magam. Tartom a súlyom...sőt lefelé megy:))

Tény, ha édesség akkor az főétkezés után, nem nasizok, nem eszek be vacsira. De azt hiszem, ahogy kezdtem a diétát, szépen lassan fokozatosan, ugy is vezetem le...szépen lassan fokozatosan. És így ha mozgás marad heti 2-3, igenis meg lehet tartani a súlyt!

De majd meglátjuk, egy év múlva:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény