Öröm a köbön!! :)


Ma reggel 68,5 kg voltam:) nagyon boldog vagyok...még fél kg csajok és indul a súlytartás, az nem lesz még semmi meló:)

Ma eddig 4 dkg kenyeret, 1 sz felvágottat és 2 dkg sajtot ettem...ott volt a mérleg lemértem:) Megszállott vagyok, tom:))))

Ebéd nyami lesz:
saláta: kigyó ubi, paradicsom, lila hagyma, joghurtos cézás öntettel.
Husi: fűszeres natur sertés comb (minden zsírt és ínt leszedtem róla, nem szeressük különben sem, csak a soványat):)
Ádusnak és Aminak: steak burgonyával:)

Ma nem lesz torna. Este hajmosás, szépítkezés, holnap megyünk Nikikémhez:))) Alig várom...már vagy 3-4 hónapja el szeretnénk jutni! :D

Héten volt: két kickox és egy Karate fitt....mind cardió:) Még hétvégén vasárnap jó lenne egy Réka...:)

MINDENT BELE CSAJOK!!!!!!!!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény