Közeledik a tavasz...

Kicsikém alszik, sajnos lázas, gyorsan ebédeltem is.

Egy kocka milónóit ettem. Úgy csináltam, hogy megcsin ahogy kell, majd összekevertem egy tálban, jénaiba öntöttem, rá sajt és sütöbe. Kb 25 dkg volt az a kis kocka. Jól esett.:D

Én, aki mindig tele vagyok energiával, elfáradtam ez alatt az 5 nap alatt, mióta Ama beteg. Fáj a hátam, a derekam, mindig kézben szeretne lenni. Nem könnyű :(

De, ma midnenképpen tornázok egyet, ha máskor nem este 10 kor:)))

Ma délután már csak zabfalatozok, vagy müzlizek és vacsi a szokásos kefir.

Nyomom vissza magam 66 kg-ra. Az ott, olyan jó volt:)
Sokan írták a régi portálon ,ahol vezettem a naplómat.... maradjak. Maradok ott is, priviben elértek és forumon is. De annyira boldog vagyok a blogomtól. Nagyon szeretem, csak az enyém. Aki szeretett olvasni, csak egy katt és itt van, ugyan annyi mint amikor meggnyitotta a naplómat a portálon:))

Itt vagyok, tovább nyomjuk együtt....ha messze a cél, ha közel, ha elérted...együtt meg is tartjuk!! Lassan március, tavaly ilyenkor 8 hónapos terhes voltam és kb. 93-94 kg. De akármennyi is voltam, életem egyik legszebb időszaka volt a terhességem, imádtam.

Kicsikémet meg még jobban, kérek mindenkit, küldjön neki sok sok gyógypuszit, hogy ne legyen beteg!!

Jön a tavasz Csajok, és az mit jelent: Szerelem és csodás alak!! :)) Hajrá!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény