Rosszalkodtam néha én is...:(

Tök jó voltam délutánig....aztán Ádussal vásárolni mentünk, és hazafelé mekit kívánt..:(((

Nem ettem menüt, ez már plusz pont nekem:))))) de ettem 1 sajtburgert és egy epres fagyit :((((( De utálom!!! Vagyis sajna nem, szeretem :)))

Na mindegy is, ma csajok ha tetszik ha nem 1360 kcal és 120 ch-val zártam.....a ch még így is szupcsika...:)))

No de ma nem lesz torna....fáj mindenem, de holnap tutira:))) egy kis rövidke, és csüt-péntek meg kő kemény.:D

Mit vettem észre????

Nem mást, mint hogy jól érzem magam...:))) Ami szuper, de a cél 70 kg!!! Az első cél viszont 75 kg volt...az meg megvan. Lehet az akkori (98 kg-san) első gondolat volt jó, h nekem 74-75 kg kell lennem. Nem tudom.

Kajcizással inkább a finom súlytartást követem gyakrabban azt érzem. Vagy nagyon alá megyek...mostanában a mozgás ami jól esik....amit élvezek.

És azon filóztam ha nem is kő keményen figyelem a kaját, de mozgok amennyi tervben van,talán úgy is lemegy ez a 4-5 kg és max formásabb leszek:))

DE!!! Cél továbbra is 70 kg karácsonyig...és remélem pénteken a mérleg 74 kg-t mutat :))

Ma mértem cm-ket:

Első mérés 07.02 viszonyítva:

Mell: 105 cm, most: 91 cm -14
Derék: 101 cm, most: 83 cm -18
Csípő: 123 cm, most: 103 cm -20
Comb: 76 cm, most: 65 cm -11
Kar: 36 cm, most: 29 cm -7

Súly: 93 kg, most 75 kg

BMI: 33.13, most: 25.35

74 kg-val már 25.01 és belépek a normál tartományba
:))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény