Rubint Réka, nekem példakép!


.... Sajnos én sem örököltem semmiféle genetikai csodát... A jelenlegi formám, a tudatos, következetes életmódom eredménye! Ennyi! Nincsenek csodák! Munka van, odafigyelés, tudatosság, következetesség, és eredmény!

Rengetegen kibúvó van, ami mögé el lehet bújni, s amit sokan profi módom meg is kreálnak: ...persze Ő könnyen beszél, persze neki könnyű, jaj de én most kismama vagyok, engem most hagyott el a férjem, nekem meg nincs időm... és még sorolhatnám! Ezt egyszerű szóval úgy hívják: ÖNSAJNÁLAT!!! Természetesen ezt az utat is lehet választani, de azt az időt amit a "sajnálkozásra" fordítasz tömörítsd össze, fordítsd mozgásra, rakj rendet a fejedben és ne sajnálkozz, hanem csináld!

Láss neki, mert rövid az élet, és nem mindegy, hogy milyen minőségben éled!

CSAJOK, EZ KEMÉNY, DE IGAZ!!! Többször bíráltak már, hogy Rékát idézem...nekem Ő adott valamit. A mozgást szeretette meg velem, átala kezdtem el olyan nővé formálódni, amilyen mindig lenni szerettem volna. Még hosszú az út...de ugy érzem el fogom érni!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény