Sajnos...:(

Ama nincs jól, kapott antibiotikumot, most alszik. Remélem holnap jobb lesz. Egyébként 12-en voltak előttünk a rendelőben. Ama aludt ott is, Anya eljött velem és én vártam bent, hogy sorra kerüljünk, Anya meg kint sétált Amival.

Aztán rohanás haza, Amit etettem, orrát leszívtam, gyógyszerek és amíg nézte az Elmot Anyuval, fürdőt takarítottam, porszívóztam és felmostam az egész házban illetve sütöttem. A süti már sül, guszti, remélem fini is.

Picit pihenek, aztán a konyhát még rendbe kell vágnom.


Mai torna???? Nem tudom, iszonyat fáradt vagyok és du. még kint sétálok egyet Amival.


Kajcim: Reggeli az volt amit írtam, ebéd szintén, egy kisebb kocka milánói szelet. Uzsim a tortámból egy szelet lesz:)))


De megpróbálom felszívni magam és ma még tornázni is, mert Harcolunk és Küzdünk!!! :D

Csodaszép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény