Sok dologról szeretnék írni! :D

Az egyik, hogy már lassan 10 körül van azok száma, akik írtak, hogy jönnének a fogyis talira:)))) Szuper, boldogság ez az én kicsi szívemnek:)


Lassan ki fogunk tűzni asszem egy dátumot, hogy mindenki tudjon asszerint gondolkozni. Szerintem május legyen, akkor már tavasz van, sok helyen program...mondjuk egy május 8-a:) Az egy szombati nap....Anita tanácsára, kiülhetnénk egy Piknikre a városligetbe:)) Mindenki hozna valamit. Természetes itt fent lesz pontosan hol talitunk, és mikor stb....aki nem jelez h jönne, még aznap is eldöntheti h mégis eljön:)

Másik, a sok levél tőletek:) Sokan írjátok, hálásak vagytok, hogy segítek, válaszolok. Nekem ez természetes, ezért készült a blog, főleg!!!! nektek, hogy segítsek. Bármikor, bármiben. Sok Lánnyal együtt fogytam le, segítve egymást, tudom milyen fontos a segítés, hogy válaszokat kapj, és megerősítést :) Én köszönöm nektek a bizalmat! :)


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Harmadik:))) Hát ma elmentem egy üzeltbe, KIK a neve...mondták hogy jó..de ennyire??? 1500 ft-ért olyan melegítő gatyák vannak...hogy húúúúú és elnézést M től kezdődik...és XXXXXL van....végre van méret mindenki számára.

De nekem megint csak nagy boldogság volt, hogy közép tájon keresgélhettem...sőt...L-XL is jónak tűnt ( nem próbáltam, mert Amával voltam, elég volt szegénynek h midnent az orra alá tettem és vártam mit mond: DE, vagy NEM:)))) Kinéztem egy farmert is, felsőket is....olcsó, jó cuccok, pamut és minőségi anyagoknak látom:)

Én nem vagyok Kínai ellenes egyáltalán...de ha egy melegítő ami 2 mosás után összemegy 3000 ft, itt 1490 jó vastag, mondjuk azt nem tom összemegy-e...hát egy biztos névnapomra bevásálok és kiosztom a családtagok között.

Nagyon be tudtam volna vásárolni...de végül Ami kapott egy szivecskés kapucnis felsőt :))) Ő az első:)))

Aham, hát utoljára hagytam a mai kajcimat.....szval tök jó voltam f6-ig, 1300 kcal....gondoltam abonettet eszek kefirrel...aham, ülve szédültem olyan éhes voltam. Ettem egy tönköly magos zsemlét, 1 virslivel, 1 kis túró rudit és 2 vaniliás karikát....ugyhogy jelentem 2000 kcal zártam:) Na sebaj:)

Tornáztam: INEP (Igényes nők edzésprogramja, Add Önmagad 2)20p talaj és Amival délután a csodás napsütésben 1 óra séta:) Aztán Amival uzsi és irány keri Lányom táncpróbája, ott is ugráltam egy kicsit :)

Jó hírt kaptam ma, lesz cardió vasárnap este:)) Éljen, nekem 4 edzés megvolt a héten, holnap nem lesz időm, szombat sztem hasazni fogok azért egyet, vasárnap meg egy kis zsírégetés!!!:))

De mivel szépen sütött a nap, egy kis rövidujjú felsőben...hát fáj a torkom...okos Nonó:))

Holnap nem leszek, maximum délelőtt. Mert Ádus munkahelyén megnyitó lesz, és oda megyünk Amával du, este meg ott party, Ama ha alszik Anyósom vigyáz rá, én meg megyek vissza:)

Szép estét mindenkinek:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény