Súlytartás, és szálkásítás!

Segítsetek nekem!!!

68 és 69 kg között ingadozom. Ma mikor mentünk Ádusal step padot nézni, beszélgettünk a súlyomról.

Mondtam, nekem nem tetszik amit a tükörben látok. Nem mártírkodás, egyszerűen ez az igazság. Mire mondta Ádus, Any aha még 10 kg fogysz sem fog...nekem már nem fogynod kell, az adottságaid akkor is megmaradnak (de szépen fejezte ki, h nagy seggem, széles csípőm van:) Mit szeretnél? Kérdezte...

És akkor megvilágosodtam...tudjátok mit szeretnék: izmosodni! Nem Rubint Réka lenni....de hasonló:))) A combom a Réka által elkezdett fejlődni, a hasamnak sem ártana egy kis izom ami felhúzza a bőrt szépen.

Lehet hízni fogok ezért 1-2 kg-t, mert az izom nehezebb alapon...de a célom, izmos comb, fenék, és szép has!

Na már most ehhhez, heti 4 torna, KELL! és abból cardió dance tuti, és legalább 2 RR Réka, ha nem három.

Ma megcsináltam a 40 percest..halál...de megcsináltam:))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény