Szavazás...

Kedves olvasóm szólt, hogy a szavazás nem az igazi. Vagyis, az első három válasz kb. ugyan azt fedi le. Igaza van, újat írok ki a mai napon:)

Tegnap Roxa oldalán (www.jegeskave.hu) szuper receptet találtam. Sajtban sült husi. Light változat itt:
http://jegeskave.hu/naplok/11/egy-laikus-gasztroblogja-kaloriaszamolas-jegyeben/beszeljunk-sajtban-sult-husrol

Én annyival csin másképpen, hogy 1 evk sima fehér liszetet tettem bele, fél kg pulyka husból csináltam és 20 dkg trapista sajtból. Most a hűtőben pihen, majd délben frissen megsütöm, de az illata:))) Nos, én úgy számoltam 6 kockányi lesz, de lehet több, arról majd este tudok beszámolni, akkor 1 kocka: 240 kcal. Ádusnak rizzsel lesz, nekem uborkával. Ebédem olyan 300 kcal lesz :)

Ma megint elkezdtem kcal számolni, erre Anya megjelenik egy nagy tál madártejjel.

Minek nem tom ellenállni?
1, fagyi
2, madártej


Tök jó, ebéd után belenyalok...számolok rá jókora kcal-t és utána jó kislány leszek.

Úgy hallom Ama elaludt, szaladok tornázni:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény